تلفن سایت

اقدام دولت برای مقابله با افزایش خانه‌های خالی

تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲

اقدام دولت برای مقابله با افزایش خانه‌های خالی

استاندار تهران نبود اراده قوی در مدیریت شهری را علت به تعویق افتادن احداث آرامستان جدید تهران عنوان کرد و گفت: توسعه فضای فعلی بهشت زهرا مشکلاتی برای مردم ری و باقرشهر ایجاد کرده است.
مرتضی تمدن استاندار تهران با ابراز تاسف از نبود اراده در مدیریت شهری برای ایجاد آرامستان جدید در نزدیکی تهران اظهار کرد: تاکنون  سه نقطه برای ایجاد آرامستان به مدیریت شهری تهران پیشنهاد داده‌ایم تا نسبت به ایجاد آرامستان با شعاع مناسب از تهران اقدام شود؛ اما متاسفانه مدیریت شهری هیچ وقت نسبت به ساماندهی و ایجاد آرامستان جدید در تهران پیش نرفت.
تمدن تصریح کرد: می‌گویند راحت‌ترین کار این است که در نزدیک‌ترین مکان به تهران آرامستان ایجاد شود که به نظر بنده این مورد بدترین حالت است.
اقدام دولت برای مقابله با افزایش خانه‌های خالی
تمدن در پاسخ به این سوال که اقدام استانداری تهران برای مقابله با 400 هزار خانه خالی در تهران چه بود، اظهار کرد: باید شرایطی ایجاد کنیم که برای کسی صرفه اقتصادی نداشته باشد که خانه خود را خالی بگذارد تا دو سال بعد با افزایش‌های حبابی، خانه خود را به فروش برسانند.
او تصریح کرد: امیدواریم در دولت جدید نیز به موضوع مسکن‌های ویژه و مهر توجه کنند، برای اینکه در بازار مسکن باید تقاضاها را پاسخ دهیم و از رشد حبابی قیمت مسکن جلوگیری کنیم. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اطراف شهر تهران اشاره کرد و گفت: در شهر تهران جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز تا حدودی گرفته شده است؛ ولی در شهرهای اقماری به خصوص در مناطق ییلاقی تبدیل اراضی کشاورزی به اراضی مسکونی وجود دارد و در بعضی از شهرهای شرق تهران نیز هنوز شاهد این مساله هستیم.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت