تلفن سایت

۵۳۰ مرکز تجاری بزرگ در پایتخت فاقد پارکینگ

تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۹۲

530 مرکز تجاری بزرگ در پایتخت فاقد پارکینگ

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به وجود 530 مرکز تجاری بزرگ در پایتخت که فاقد پارکینگ هستند، گفت: پرونده این مراکز با همکاری شهرداری تهران آماده شده و به مرور به کمیسیون ماده 100 ارجاع می‌شود.
سردار حسین رحیمی با انتقاد از اینکه برخی واحدهای تجاری بزرگ در پایتخت پارکینگ خود را تبدیل به انباری کرده‌اند، گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با شهرداری تهران، تمامی این مراکز که بر اساس آخرین آمارها حدود 530 مرکز هستند، شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده، به کمیسیون ماده 100 و واحدهای اجرائیات مناطق ارجاع می‌شوند.
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت پارکینگ ادارات و سازمان‌های دولتی گفت: متاسفانه در اطراف ادارات و سازمان‌های دولتی نیز حجم زیادی خودرو پارک می‌کنند که مشکلات فراوانی برای تردد و ترافیک این مناطق ایجاد کرده‌اند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ارسال نامه استاندار تهران به کلیه ادارات دولتی برای ساماندهی وضعیت پارک اطراف خود خبر داد و گفت: لیست ادارات فاقد پارکینگ در اختیار استانداری تهران قرار گرفته و استاندار در نامه‌ای به معاون عمرانی خود دستور داده است تا در اسرع وقت دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهند.

 


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت