تلفن سایت

لیست قیمت آپارتمانهایی با رهن ۳۰ تا ۳۶ میلیون

تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۲

لیست قیمت آپارتمانها با رهن 30 تا 36 میلیون

دو سوئیت با کاربری مسکونی با متراژهای 10 و 12 متری در حوالی متروی قلهک واقع در خیابان حسن آباد با شرایط 10 میلیون تومان ودیعه و با اجاره ماهانه 600 و 800 هزار تومانی، روزگذشته به بازار اجاره عرضه شد.
با این حساب اگر مالک بر اساس هر یک میلیون تومان 30  هزار تومان در نظر گرفته باشد، رهن سوئیت 10 متری 30 میلیون و رهن واحد 12 متری 36 میلیون تومان محاسبه می‌شود؛ اما اگر موجر بابت هر یک میلیون تومان، 20 هزار تومان در نظر گرفته باشد، مبالغ رهن بیش از ارقام مذکور می‌شود زیرا این روزها مشاوران املاک معتقدند که فرمول قدیمی همچون گذشته مورد محاسبه مالکان قرار نمی‌گیرد.
ستون امروز نبض بازار بررسی کرده است که با 30 و 36 میلیون تومان در بازار اجاره کنونی تهران چه سوئیت یا واحدهایی را می‌توان اجاره کرد که ارزنده‌تر از این دو سوئیت در خیابان قلهک است. البته گاهی اوقات ارزنده بودن یا نبودن  ملک بر اساس نرخ اجاره‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است، برای مستاجر بی اهمیت است؛ چراکه برخی از متقاضیان بر اساس نیازمند بودن به سکونت در منطقه‌ای ناچار به پذیرفتن هر میزان اجاره بهایی هستند.در بزرگراه محمد علی جناح یک واحد مسکونی 81 متری با 30 میلیون تومان رهن کامل به مستاجر اجاره داده می‌شود. مالک اظهار کرده است: به دلیل نیاز مالی، واحدش را زیر قیمت منطقه به بازار اجاره عرضه کرده است. علاوه براین در حوالی میدان شهدا، یک واحد مسکونی به متراژ 70 متر مربع به ارزش 33 میلیون تومان آماده واگذاری به صورت رهن کامل به متقاضی اعلام شده است. موجر عنوان کرده است که شرایط پرداخت اجاره قابل تبدیل است. همچنین 35 میلیون تومان به عنوان رهن یک واحد 70 متری در خیابان پورمند واقع در خیابان پیروزی در نظر گرفته شده است.انباری و حیاط جزو امکانات واحد مذکور هستند. از سوی دیگر در یکی از فرعی‌های خیابان تهران نو یعنی خیابان امامت هم واحدی به متراژ 55 متر مربع با شرایط 35 میلیون تومان رهن کامل، به بازار اجاره معرفی شده است.
این واحد طبق گفته مالک تا 16 میلیون تومان از قابلیت تبدیل شدن بهره مند است.از طرف دیگر 35 میلیون تومان برای اجاره یک واحد مسکونی 75 متری در خیابان نجارزادگان در اطراف میدان آزادی تعیین شده است.با توجه به شواهد با  30 و 36 میلیون تومان علاوه بر اجاره یک سوئیت 10 و 12 متری، می‌توان واحدهای 36 تا 80 متری هم اجاره کرد.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت