تلفن سایت

آمادگی بنگاه داران برای پورسانت پنجاه درصدی

تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۲

آمادگی بنگاه داران برای پورسانت پنجاه درصدی

این روزها گرم شدن بازار مسکن از لحاظ حضور متقاضیان به خصوص مستاجران در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی، باعث شده است تا تعداد بنگاه‌های املاک بیشتری نسبت به چند ماه قبل اظهار تمایل یا بهتر است گفته شود درخواست جذب نیروی کار داشته باشند، زیرا میزان آگهی‌های مربوط به همکاری با افراد علاقه مند به بازاریابی در بازار مسکن افزایش یافته است.
این مساله نشان دهنده این موضوع است که بازار مسکن از حالا با حجم زیاد متقاضی رو‌به‌رو خواهد بود به همین خاطر مدیران بنگاه‌های املاک سعی در اضافه کردن تعداد مشاوران فعال خود دارند.
اینجا آگهی برخی از بنگاه‌های املاک در مناطق مختلف تهران درج شده است که این دسته از بنگاهداران تصمیم به جذب نیروی کار دارند، اما اینکه اجرای وعده و وعیدهای کارفرمایان تا چه اندازه‌ای قابل اعتماد است، مشخص نیست!
یک بنگاه املاک در شمال تهران اظهار کرده است: تا پولدار شدن راهی نمانده است، در کنار ما و محیطی متفاوت، درآمد 8 میلیون تومان ماهانه را تجربه کنید.
از طرف دیگر بنگاه املاکی در خیابان یوسف آباد  برای استخدام مشاوران املاک عنوان کرده است: مشاور مبتدی و حرفه‌ای با درآمد تضمینی یک میلیون تومان به بالا.
همچنین در حوالی غرب تهران در یک آگهی به پورسانت عالی، آگهی نامحدود و آموزش رایگان در محیطی لوکس و حرفه‌ای دعوت به همکاری در بنگاه املاک شده است.
علاوه بر این از سوی بنگاهداری به مشاوران فعال در منطقه دولت، فرمانیه، دیباجی و پاسداران، آگهی نامحدود، تسویه نقدی و پورسانت تا 50 درصد وعده داده شده است.
البته هر یک از بنگاه‌های املاک پورسانت‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرند.
بنگاهداری در محدوده پاسداران و دولت از مشاوران حرفه‌ای در محیطی آرام و سازمان یافته با 45 درصد پورسانت خالص و تسویه حساب نقدی دعوت به کار کرده است.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت