تلفن سایت

پایان نمایشگاه ساختمان تهران

تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱

 

 

پایان نمایشگاه ساختمان تهران
 

با حضور رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و نمایندگان بخش خصوصی و دولتی و شرکت‌های تعاونی، دوازدهمین نمایشگاه بینی‌المللی صنعت ساختمان به کار خود پایان داد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور برخی معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران شرکت‌ها و اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی به کار خود پایان داد. در این مراسم، سید مهدی هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع ابنیه و صنعت ساخت و ساز کشور با برآوردهایی انجام شده بیشتر از منابع نفت و گاز کشور است، گفت: باید در صنعت ساختمان مانند برخی صنایع دیگر به جایگاه تک‌رقمی در دیگر کشورها دست پیدا کنیم. وی ادامه داد: این امر مقدور نیست جز استانداردسازی و ارتقاء این صنعت که در حال حاضر در دستورکار قرار دارد.

هاشمی یکی از موارد مهم صنعت ساختمان را اجباری شدن بیمه ساختمان دانست و افزود: یکی از نگرانی‌های حال حاضر مجلس موضوع بازسازی مناطق زلزله‌زده است که تاکنون برابر خواسته‌ها و نیازهای نمایندگان عمل نشده است. رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه بیش از 80 درصد مناطق مسکونی کشور در معرض زلزله و مناطق طبیعی وجود دارد، تصریح کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا ساختمان‌های غیراستاندارد و بدون مقاومت، خرید و فروش نشود.

در مراسم امروز از صنعت‌گران برتر عرصه ساختمان و برخی برگزیدگان صنعت ساختمان تقدیر شد، همچنین در مراسم اختتامیه نمایشگاه از طرح و لوگوی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ساختمان نیز رونمایی شد.

 

 


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت