تلفن سایت

دور جدید واگذاری مسکن مهر پردیس

تاریخ ۵ خرداد ۱۳۹۲

دور جدید واگذاری مسکن مهر پردیس

مدیر عامل شهر جدید پردیس اعلام کرد: دور جدید واگذاری مسکن مهر پردیس که ساخت آن قبل از طرح مسکن ویژه برنامه ریزی شده است از اواخر خرداد آغاز خواهد بود.

مهدی هدایت گفت:‌ سه هزار واحد از این مسکن مهر تاکنون واگذار شده است. وی گفت : ساخت طرح ویژه مسکن مهر با 80 هزار واحد هم ادامه دارد که مرحله نخست واگذاری آن اواخر امسال یا اوایل سال اینده خواهد بود و بقیه واحدها متناسب با اولویت ساخت در نیمه نخست سال آینده واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مسکن مهر پردیس ثبت نام جدید ندارد و با توجه به این که 80 هزار نفر ذخیره برای مسکن مهر ویژه پردیس داریم دیگر برای این طرح نام نویسی نخواهیم داشت و از متقاضیانی که شرایط مسکن مهر را دارند می خواهیم از مسکن شهر جدید هشتگرد استفاده کنند.

وی افزود: حدود 160 هزار نفر در مجموع برای مسکن ویژه مهر پردیس نام نویسی کردند که 80 هزار نفر پالایش اطلاعات شدند و از این میزان 60 هزار نفر آورده خود را تکمیل کردند و به بقیه هم تا دهم خرداد با دستور وزیر راه و شهرسازی مهلت داده ایم و پیش بینی می کنیم این بخش هم تکمیل شود.

وی تاکید کرد : اگر عده ای از این فرصت استفاده نکنند از سامانه اطلاعات مسکن ویژه شهر جدید پردیس حذف می شوند و از افرادی که در نوبت ذخیره قرار دارند (80 هزار مازاد نام نویسی ) جایگزین خواهد شد.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت