تلفن سایت

اولین كتاب مرجع ساخت‌وساز به روش L.S.F

تاریخ ۴ خرداد ۱۳۹۲

اولین كتاب مرجع ساخت‌وساز به روش L.S.F 

اين كتاب كه توسط انجمن صنفي كارفرمايان سيستم قاب‌هاي سبك فولادي سرد نورد شده (L.S.F)، تهيه و تدوين شده، حاوي جزئيات كاملي از نحوه ساخت‌وساز با اين نوع فناوري نوين و همچنين مشخصات شركت‌هاي فعال در اين رشته است.

 ساخت‌وساز با روش L.S.F از رايج‌ترين مدل‌هاي صنعتي‌سازي مسكن محسوب مي‌شود، طوري كه با اين روش، اصلي‌ترين ويژگي صنعتي‌سازي كه همان سريع‌سازي است، اتفاق مي‌افتد. استفاده از سيستم L.S.F اگر چه عمر زيادي در كشور ندارد اما در حال حاضر نزديك به 50 شركت و توليدكننده قطعات پيش‌ساخته ساختمان با مجهزشدن به فناوري L.S.F، عضو رسمي انجمن مربوطه هستند و با تعريف 500 پروژه‌ ساختماني شامل مسكوني و خدماتي در نقاط مختلف كشور، سهم ساخت‌وساز صنعتي از كل ساخت‌وسازهاي سنتي را به‌صورت جهشي افزايش داده‌اند.

گفته مي‌شود در روش L.S.F هزينه ساخت به مراتب ارزان‌تر از ساير روش‌ها است. در شهر جديد پرند بيش از يك هزار واحد مسكوني‌مهر به كمك اين روش ساخته شده است. مسعود فياض‌آذر ریيس هيات مديره انجمن صنفي L.S.F ايران در مقدمه اين كتاب نوشته است: ارتقاي كيفيت در ساخت، كاهش تلفات در حوادث طبيعي، افزايش سرعت ساخت‌وساز و كاهش هدر رفت انرژي از جمله مزاياي استفاده از اين نوع فناوري نوين ساختماني است. 


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت