تلفن سایت

ارزش اقتصادی برای سازندگان پارکینگ های طبقاتی

تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲

شهرداری تهران با هماهنگی سازمان ثبت اسناد امکان خرید و فروش پارکینگ‌های طبقاتی را برای مالکان آن فراهم کرده است.

معاون شهردار تهران با اعلام این خبر اعلام کرد: در این صورت مالکان امکان تهیه سند تفکیکی برای پارکینگ طبقاتی خود را پیدا خواهند کرد تا به صورت مستقل بتوانند هر کدام از این پارکینگ‌ها را بفروشند و انگیزه اقتصادی ساخت پارکینگ برای آنها فراهم شود.

 

علیرضا جاوید با تاکید بر لزوم ایجاد پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی از هماهنگی با سازمان ثبت اسناد جهت ایجاد ارزش اقتصادی برای سازندگان پارکینگ‌های طبقاتی خبر داد. 

جاوید در گفت‌و‌گو با سایت اطلاع‌رسانی شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: هماهنگی‌های خوبی در زمینه ایجاد ارزش اقتصادی برای پارکینگ‌های طبقاتی با سازمان ثبت اسناد انجام شده است.

او افزود: در این زمینه چنانچه مالک، پارکینگ طبقاتی احداث کند امکان اخذ گواهی عدم خلاف، پایان کار و تفکیک در ثبت به صورت اسناد تفکیکی پارکینگ‌های مستقل وجود دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: با این اقدام مالکان می‌توانند پارکینگ را به کسانی که به دنبال پارکینگ هستند واگذار کنند. جاوید با تاکید بر اهمیت پارکینگ‌های طبقاتی در تهران گفت: در این صورت، موضوع پارکینگ سازی موضوع اقتصادی خواهد شد که توجیه اقتصادی دارد و افراد بیشتری به این موضوع گرایش می‌یابند. 


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت