تلفن سایت

نظارت و کارشناسی بر خرید و فروش مسکن

تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱

نظارت و کارشناسی بر خرید و فروش مسکن
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت مسکن در کشور رو به افزایش بوده و نیازمند نظارت و کارشناسی بیشتر است.
مجید جلیل در شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مسکن در کشور افزایش یافته و این امر می‎تواند تبعات اقتصادی بدی را در کشور بر جای گذارد.
وی افزود: آپارتمان‌ها رشد قیمت و ارزش ‌افزوده خود را داشته و به همین دلیل برای سرمایه‌گذاران مسکن سوددهی آنچنانی ندارد؛ بنابراین سرمایه‌گذاران رو به خانه‌های کلنگی آورده‌اند تا با ساخت و ساز و تبدیل آن به آپارتمان به سود بیشتری دست پیدا کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه خرید و فروش خانه‌های کلنگی، آپارتمان‌سازی را در آینده رونق می‌دهد، گفت: آینده بخش مسکن متعلق به کسانی است که دست به ساخت و ساز خانه‌های کلنگی می‌زنند و تعداد آپارتمان بیشتری برای عرضه دارند؛ از همین رو خانه‌های کلنگی طرفداران زیادتری دارد.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نزدیک شدن به اتمام دوره دولت دهم ابهاماتی را در بازار مسکن به وجود آورده است، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که طرح مسکن مهر در دولت آینده تداوم یابد و همین موضوع بازار آینده مسکن را با ابهاماتی مواجه کرده است.
جلیل با تاکید بر اینکه قیمت مسکن رو به افزایش است، افزود: به طور قطع در سال آینده جهش قیمت شدیدی در مسکن اتفاق می‌افتد و اگر عرضه مسکن نیز کاهش یابد، روند افزایش قیمت مسکن شدیدتر خواهد شد. 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود : متخصصان مسکن و کمیسیون عمران مجلس پیش‌بینی می‌کنند که مالکان مسکن و زمین از خرید و فروش خودداری کنند تا در سال آینده با قیمت بیشتری مسکن و زمین خود را عرضه کنند.
جلیل خاطرنشان کرد: بر همین اساس نظارت و کارشناسی بر خرید و فروش مسکن باید بیش از پیش انجام شود.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت