تلفن سایت

سند راهبردی نظام مهندسی رونمایی شد

تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱

سند راهبردی نظام مهندسی رونمایی شد

سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در مراسم رونمایی این سند مهم گفت : این سند پس از مدت ها کار کارشناسی تهیه شده که مورد استقبال وزارت راه وشهر سازی نیز قرار گرفته است .

سند راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان در جلسه یکصدوشصتم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان رونمایی شد. سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این رونمایی گفت : این سند پس از مدت ها کار کارشناسی تهیه شده که مورد استقبال وزارت راه وشهر سازی نیز قرار گرفته است .

 سند در سه محور جامعه و شهروندان، فرایندهای تخصصی و زیرساخت های سازمانی که سازمان حول آن اهداف راهبردی خود را تعقیب می نماید در نظر گرفته شده است که پس از مدت ها تحقیق و بررسی و پس از ارائه در جلسه قبلی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و انجام اصلاحاتی این هفته و در آستانه روز مهندس رونمایی می شود .

در سند راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان اهداف راهبردی در ذیل منظر جامعه و شهروندان بر محورهای ارتقاء سلامت و امنیت جسمی و روحی شهروندان با محوریت ارتقا ایمن سازی و مقاوم سازی در ساخت و سازها ، ارتقاء آگاهی شهروندان نسبت به مقررات ملی ساختمان، وظایف سازمان و جلب اعتماد اذهان عمومی در امور مرتبط با ساخت و ساز ، هدایت فرهنگی، حمایت اجتماعی و حقوقی از اعضا ، توانمندسازی مهندسین، دانشجویان، تکنیسینها و کارگران تاکید دارد .

همچنین زیبا سازی ساختمانهای شهرها با تاکید بر الگوهای اسلامی، ایرانی و بومی ، ترویج فن آوری ها و شیوه های نوین، ارتقا سطح کیفی و بهره دهی ساخت و ساز ، توزیع عادلانه خدمات و تولید علم و ثروت در بخش ساختمان در سطح کشور ، حضور برجسته و معنی دار در بازارهای ساخت و ساز کشورهای منطقه و مسلمان جزو اهداف راهبردی در ذیل منظر فرایندهای تخصصی قرار گرفته است .

در سند راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اهداف راهبردی در ذیل منظر زیرساخت های سازمانی بر 4 محور توسعه متوازن منابع و زیر ساختهای سازمانی ، افزایش بهره وری سازمان ، ارتقا وضعیت منابع انسانی سازمان و ارتقا و بالندگی سازمان استانها استوار شده است .


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت