تلفن سایت

ساخت‌ هتل روی كوه‌های غرب تهران

تاریخ ۹ دی ۱۳۹۱

دانشگاه آزاد مجري است
ساخت‌ هتل روي كوه‌هاي غرب تهران
ابعاد ماجراي مكعب‌هاي ساختمانی را كه روي كوه‌هاي غرب تهران بر تعدادشان افزوده شده و تقريبا از هر نقطه تهران قابل رويت است، روزگذشته سخنگوي شوراي‌شهر پايتخت تشريح كرد.
خسرو دانشجو، عضو شوراي‌‌شهر تهران كه مدتي است در پي انتصاب برادرش –فرهاد دانشجو- به سمت رياست دانشگاه آزاد، ریيس واحد علوم و تحقيقات اين دانشگاه شده، روز گذشته از پايان مراحل ساخت يك هتل توسط اين دانشگاه در مجاورت واحد علوم و تحقيقات خبر داد.

ساختمان واحد علوم و تحقيقات در ارتفاعات حصارك در غرب تهران قرار دارد؛ طوري كه چندين سال پيش در زمان احداث اين ساختمان مخالفت‌هايي با موقعيت قرارگيري آن شد و عنوان شد نبايد در ارتفاعات تهران -تراز بالاي 1800 متر- ساخت‌وساز شود.
اما اكنون در كنار ساختمان دانشگاه، تعدادي سازه ديگر از جمله يك هتل 1000 نفره نيز در حال ساخت است.
خسرو دانشجو درباره اين هتل اعلام كرده است: ساخت این هتل با ظرفیت 1000 نفر به پایان رسیده است و تعداد زیادی پروژه در این سایت در دست احداث است كه طی هفت ماه آینده این پروژه‌ها به بهره‌برداری مي‌رسد.
 هم‌اکنون ارتفاعات تهران و کوهپایه‌های اطراف آن در شرایطی مملو از ساختمان‌های عظیم‌الجثه شده که طرح تفصیلی تهران مدعی است این نقاط جزو پهنه سبز قرار دارد و نباید در آنها ساخت‌و‌ساز شود.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت