تلفن سایت

رونق مسکن مهر هشتگرد با رسیدن مترو

تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۱


مدیر عامل شهر هشتگرد اعلام کرد
مسکن مهر ویلایی هشتگرد قابل فروش/10هزار مسکن مهر آماده تحویل

مدیر عامل شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه ۱۰ هزار مسکن مهر در این شهر آماده واگذاری است، شرایط ساخت مسکن مهر ویلایی خودمالکی را اعلام کرد و گفت: این مسکن‌ها دارای سند و قابل خرید و فروش است.
 احمد غلامی امروز در حاشیه سومین نمایشگاه راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران افزود: از 50 هزار مسکن مهر در برنامه ساخت، 10 هزار واحد مسکونی مهر آماده تحویل به متقاضیان واجد شرایط است که تاکنون حدود 5 هزار واحد مسکونی به مردم تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری مسکن‌های مهر در هشتگرد منتظر افتتاح رسمی نمی مانیم، گفت: عملیات سفت کاری 27 هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان تا  پایان سال این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

غلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه با توجه به ابلاغ دستورالعمل دولت واحدهای مسکونی مهر هشتگرد چند درصد رشد قیمت خواهند داشت، ادامه داد: حدود 13 هزار واحد مسکونی در این شهر در مرحله نازک کاری قرار دارند، بنابراین تصور می‌کنم که این تعداد واحد مسکونی هر متر مربع 5 هزار تومان افزایش قیمت داشته باشند.

وی افزود: شرکت عمران بخش‌هایی از هزینه تمام شده مسکن مهر را بنا به تصویب کارگروه مسکن تقبل کرده، تا به متقاضیان فشار زیادی نیاید.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه خدمات زیربنایی 10 هزار واحد تامین شده است، گفت: ما در شهر جدید هشتگرد مشکل زیادی در خصوص خدمات زیربنایی نداریم و این پروژه‌ها به سرعت در حال تکمیل است.

*مسکن مهر ویلایی هشتگرد برای تهرانیها/آورده 35 میلیونی

غلامی در خصوص مسکن مهر ویلایی شهر جدید هشتگرد خاطر نشان کرد: 5 هزار واحد مسکونی سهمیه برای مسکن مهر ویلایی در شهر جدید هشتگرد وجود دارد که تاکنون ساخت 700 واحد مسکونی شروع شده است که استقبال خوبی هم از سوی مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: مردم شهر تهران هم می‌توانند مسکن مهر ویلایی را در هشتگرد خریداری کنند.

به گفته وی، این واحدها به مساحت 100متر و در سه طبقه با بالکن 20 تا 30 متری ساخته می‌شود و هزینه نهایی آن 60 میلیون تومان است که 25 میلیون تومان آن به صورت وام خواهد بود.

غلامی تصریح کرد: مسکن مهر ویلایی پروژه خود مالکی است و سند عرصه و اعیان نیز مشخص است و متقاضیان می‌توانند، این واحدها را خرید و فروش کنند.

*بهره برداری مترو هشتگرد در شش ماهه ابتدای سال آینده

وی در خصوص مترو هشتگرد گفت: مترو هشتگرد در شش ماه ابتدای سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شهر جدید هشتگرد ادامه داد: مترو هشتگرد در ابتدا قرار بود از اتوبان کرج - قزوین عبور کند، اما زمان آغاز عملیات اجرایی وجب به وجب این زمین معارض داشت و فقط  کمتر از هزار متر در شهر جدید هشتگرد بدون معارض بود.

وی با اشاره به اینکه با کمک وزیر راه مشکل بیش از 90 درصد معارضان مترو هشتگرد حل شده است، گفت: در زیر سازی مترو 80 درصد پیشرفت فیزیکی شده و پیمانکار روسازی هم تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد اظهار امیدواری کرد: قبل از پایان 6 ماه اول سال 92 مترو هشتگرد به بهره‌برداری برسد.


نظرات:

• MASI

در 28 آذر 1391 ساعت 10:19
برای خرید مسکن مهر ویلایی هشتگرد به کجا باید مراجعه کنیم؟

نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت