تلفن سایت

افزایش مشارکت در انتخابات نظام مهندسی

تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۱

افزایش مشارکت در انتخابات نظام مهندسی

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: میزان مشارکت در انتخابات اخیر نظام مهندسی افزایش داشته است.

ابوالفضل صومعلو در اعطای احکام هیئت‌مدیره ششمین دوره سازمان نظام مهندسی در دفتر استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی در 14 شهریور‌ماه با حضور دو هزار و 670 نفر کاندیدا برگزار شد و در مجموع 501 نفر انتخاب شدند که 311 نفر آنها عضو اصلی و مابقی علی‌البدل هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی بر اساس نرم‌افزار طراحی شده در خراسان‌رضوی در 26 استان کشور برگزار شد که در استان‌های تهران و البرز نیمه نرم‌افزاری بود. صومعلو خاطرنشان کرد: درصد مشارکت در کشور درانتخابات این دوره 35 درصد بوده که نسبت به دوره‌های قبلی افزایش داشته است و در حال حاضر اکثر اعتبارنامه‌ها داده شده و در بیشتر استان‌ها بدون مشکل بوده است. وی تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی با داشتن بیش از 18 هزار عضو تعامل بسیار خوبی را با وزارتخانه‌ دارد. در ادامه محمدرضا اخوان رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی در هفت رشته تخصصی به ویژه در بحث ترافیک تعرفه‌دار شده و در شورای مسکن، کارگروه‌ها و شورای فنی حضور دارد.

اخوان با اشاره به طرح‌های پژوهشی گفت: طرح‌های پژوهشی بسیاری در 18 هزار نفر عضو سازمان داشته‌ایم و سازمان در دفاع از حقوق مهندسی با کمک دادگسستری توانسته دادگاه خاص مهندسی را تشکیل دهد. وی تاکید کرد: خراسان‌رضوی نخستین استان کشور است که با کمک شهردار و شهرداری مشهد صدور نخستین پروانه الکترونیکی را داشته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی با اشاره به فعالیت‌های سازمان اظهار کرد: هر عضو جدید در سازمان بر اساس آزمون پذیرفته می‌شود و در بحث برون‌سپاری توانسته‌ایم بخشی از فعالیت‌های خود را به انجمن‌های صنفی و تشکلات حرفه‌ای واگذار کنیم. اخوان گفت: یکی از کارهای خوبی که صورت گرفته سازمان ثبت اسناد و املاک، تهیه نقشه‌های تفکیک آپارتمان‌ها را به سازمان نظام مهندسی داده و چون از مهندسین متخصص در این طرح استفاده می شود سرعت و دقت افزایش می‌یابد.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت