تلفن سایت

لیست قیمت آپارتمان‌های در رهن

تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۱

املاک اکازیون‌
لیست قیمت آپارتمان‌های در رهن

هفته گذشته یکی از ارزان‌ترین واحدهای مسکونی معرفی شده به بازار فروش که قیمت هر متر آن یک میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده بود به واحدی نوساز به متراژ 70 مترمربع در میدان محمدیه واقع در خیابان خیام متعلق بود که به همراه این واحد مسکونی پارکینگ هم به خریدار تحویل داده می‌شود.

 

علاوه براین، واحد دیگری که در چند روز اخیر بین کلیه واحدهای مسکونی عرضه شده به بازار فروش از کمترین قیمت پیشنهادی برخوردار بود، واحدی 120 نوساز در خیابان مهرآباد جنوبی بود؛ چراکه قیمت هر متر مربع آن یک میلیون و 600 هزار تومان محاسبه شده است.
در این بین برخی از واحدهای مسکونی به دلیل تعجیل مالک در فروش به عنوان فایل‌های اکازیون معرفی شده بودند.
برای مثال فروشنده‌ای واحد 100 متری نوساز خود را در بلوار تعاون در محدوده آیت اله کاشانی غرب، متری 3 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده بود. واحد مذکور طبق گفته مالک از کلیه امکانات برخوردار است؛ اما وی به دلیل نیاز مالی، حاضر شده تا واحدش را با چنین قیمتی به متقاضی واگذار کند.
از طرف دیگر در منطقه اشرفی اصفهانی در خیابان ناطق نوری واحد مسکونی دیگری به متراژ 103 متر مربع به همراه کلیه امکانات متری 3 میلیون و 100 هزار تومان ارزش‌گذاری شده و ناگفته نماند که این واحد نوساز است.
شواهد در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در مناطق غرب تهران حاکی از این مساله است که قیمت هر متر مربع اکثر واحدهای نوساز عرضه شده به بازار بیش از 3 میلیون و 400 هزار تومان است؛ اما این واحد مذکور به دلیل نیاز مالی مالک و همچنین تعجیل فروش توسط فروشنده با قیمت متری 3 میلیون و 3 میلیون و 100 هزار تومان به بازار تقاضا معرفی شده‌اند.
از سوی دیگر مالکی تاکید کرده است: به دلیل تعهد مالی واحدش را زیر قیمت منطقه برای فروش قیمت گذاری کرده است. ارزش هر متر مربع این واحد مسکونی 120 متری در خیابان اختیاریه شمالی، 3 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده و 7 سال از عمر بنای آن می‌گذرد.
همچنین عده‌ای از فروشنده‌ها که واحدشان از وام خرید بهره‌مند است، اقساط پرداخت شده را به‌عنوان تخفیف برای خریداران در نظر گرفته‌اند. در یکی از فرعی‌های خیابان مولوی، واحدی 71 متری، 2 خوابه که پارکینگ، انباری و آسانسور جزو امکاناتش محسوب می‌شود به قیمت 90 میلیون تومان آماده فروش است.
مالک اظهار کرده که واحدش از 17 میلیون تومان وام برخوردار است که وی 7 میلیون اقساط را پرداخت کرده و این موضوع را تخفیف برای متقاضی در نظر گرفته است.



نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت