تلفن سایت

احداث مترو تهران شمال

تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۱

 

موافقت نیکزاد با احداث مترو تهران شمال
 
علی نیکزاد درباره احداث متروی تهران شمال که از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس استانهای شمالی کشور مطرح شده بود گفت: با کلیات احداث متروی تهران شمال موافقیم چرا که این کار سود بسیار زیادی دارد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: پیشنهاد احداث متروی تهران شمال پیشنهاد درست و منطقی است که از سوی برخی از نمایندگان استان های شمالی مطرح شد و وزارت راه با آن موافق است. وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: اگر کسانی باشند و تحلیل و توجیه اقتصادی برای راه اندازی مترو داشته باشند به آنها سهام و زمین می دهیم تا کار را شروع کنند.

نیکزاد درباره سرنوشت آزاد راه تهران شمال و اینکه چه زمانی به بهربرداری خواهد رسید گفت: روند اجرای آزاد راه تهران شمال ادامه دارد وساخت قطعه ۴ از چالوس تا مرزن آباد را که ما قول آن‌ را داده بودیم درحال اتمام است. وی افزود: ساخت قطعه ۴ هم با سختی هایی روبرو شدچرا که تاکنون ۲ کوه ریزش کرده و۷۰ خانه تخریب شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قطعه ۱ از تهران تا شهرستانک را بنیاد وچینی ها انجام می دهند گفت: کنسرسیومی از بخش خصوصی تشکیل شد تا قطعه ۲ و۳ را انجام دهند. نیکزاد با بیان اینکه این دولت هم تمام شد دولت بعد پروژه آزادراه تهران شمال را انجام می دهد اظهار داشت: کنسرسیومی که کار اجرای قطعه ۲و۳ را انجام می دهد از کسانی هستند که قبلا آزاد راه پل زال خرم آباد ، ساوه همدان را ساخته اند.

وزیر راه و شهرسازی‌همچنین از احداث خط ریلی بجنورد به مشهد خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) پیمانکار ساخت قطار مشهد بجنورد گرگان است و به زودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد .

 


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت