تلفن سایت

قیمت آپارتمان در محله جنت‌آباد

تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

دامنه قیمت آپارتمان در محله جنت‌آباد از مترمربعی سه میلیون و 200 هزار تومان برای واحدهای کهنه‌ساز آغاز شده و تا حداکثر هفت میلیون تومان را در مورد واحدهای نسبتا لوکس منطقه شامل می‌شود. یکی از محله‌های پرمتقاضی برای سکونت در تهران، محله جنت‌آباد است که دارای دو بخش شمالی و جنوبی است.

این محله از غرب با محله شهران همجوار است و از شمال به ده حصارک، از شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی می‌رسد. به‌طور کلی از آنجاکه جنت‌آباد جنوبی زودتر از نیمه شمالی آن توسعه پیدا کرده است، اکنون نیز تقاضای خرید بیشتر به جنت‌آباد جنوبی اقبال نشان می‌دهد. در واقع سیما و منظر عمومی جنت‌آباد جنوبی نوسازتر از نیمه شمالی این محله بوده و حاوی ساختمان‌های بلندمرتبه، پاساژها و مجتمع‌های تجاری بیشتری نسبت به جنت‌آباد شمالی است. در مقابل اغلب ساکنان محله جنت‌آباد شمالی از سالیان گذشته در این محدوده سکونت داشته‌اند و به‌رغم اینکه بخش زیادی از ساختمان‌های این مجموعه کهنه‌ساز و کوتاه‌مرتبه است، اما مطلوب کسانی است که ترجیح می‌دهند در یک محله گرم حتی اگر کهنه‌ساز باشد، سکونت داشته باشند. به دنبال این تفاوت در سرعت توسعه، قیمت آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی قدری بیشتر از جنت‌آباد شمالی است. میانگین قیمت آپارتمان نوساز و کلیدنخورده در جنت‌آباد شمالی بین چهار میلیون و 600 تا حداکثر 6 میلیون تومان است و این در حالی است که در ماه گذشته نوسازهای جنت‌آباد جنوبی مترمربعی شش میلیون و 300 تا شش میلیون و 800 هزار تومان فروش رفته‌اند. اگر فاکتور عمر بنا را درنظر نگیریم، دامنه قیمت آپارتمان در این محله از سه میلیون و 200 هزار تومان در هر مترمربع آغاز شده و تا مترمربعی هفت میلیون در جنت‌آباد جنوبی و نیز شش میلیون و هفتصدهزار در جنت‌آباد شمالی گسترش می‌یابد.

از سوی دیگر قیمت آپارتمان‌های تازه‌ساز با عمر دو تا سه سال نیز در جنت‌آباد جنوبی از برخی نوسازهای نیمه شمالی این محله بالاتر است به نحوی که طی ماه گذشته هیچ آپارتمان دو تا سه ساله‌ای در جنت‌آباد جنوبی زیر مترمربعی پنج میلیون تومان معامله نشده است و در مقابل قیمت فروش برخی از واحدهای نوساز جنت‌آباد شمالی از این میزان پایین‌تر بوده است. برخی از مشاوران املاک از اقبال زیاد شهروندان به آپارتمان‌های نوساز محله جنت‌آباد جنوبی خبر می‌دهند و عنوان می‌کنند که صف تقاضای این گروه از آپارتمان‌ها از تابستان تاکنون بسیار شلوغ شده است. آنها معتقدند این وضعیت سبب شده سازندگان تمایل بیشتری به اجرای پروژه‌های جدید در جنت‌آباد جنوبی پیدا کنند و معامله زمین در این مدت با افزایش روبه‌رو شده است.

قیمت آپارتمان در محله جنت آباد.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت