تلفن سایت

لیست قیمت ملک کلنگی در تهران

تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۱

لیست قیمت ملک کلنگی در تهران
این توصیه مشاوران املاک را جدی بگیرید

 شواهد در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی حاکی از این خبر است که متقاضیان در بازار مسکن در قالب مصرف کننده یا سرمایه‌گذار بهتر است تا قبل از پایان فصل پاییز خرید خود را به سرانجام برسانند و همچنین آن دسته از متقاضیانی که در تردید خرید درسال جاری هستند، بهتر است هرچه زودتر تصمیم خود را قطعی کنند؛ چراکه زمزمه گرانی مسکن برای یکی دو ماه پایانی سال از سوی مشاوران املاک شنیده می‌شود.

 

طبق گفته برخی از دلالان بازار مسکن در حال حاضر قیمت فروش املاک کلنگی با قیمت فروش واحدهای مسکونی نوساز همخوانی ندارد به همین دلیل از نظر سازنده‌ها میزان سود حاصل از ساخت‌و‌ساز این روزها کافی نیست و برای جبران تفاوت نرخ فروش این دو نوع ملک (کلنگی و نوساز) باید قیمت واحدهای نوساز با رشد رو به رو شود تا چرخه ساخت و ساز روال عادی را طی کند.
یکی از بنگاهداران در منطقه نیروی هوایی در شرق تهران درباره وضعیت فعلی بازار معاملات املاک کلنگی گفت: آخرین باری که قیمت املاک کلنگی به طور چشمگیر افزایش یافت اواخر سال گذشته بود؛ به‌طور دقیق‌تر زمانی که طرح تفصیلی جدید تهران به اجرا درآمد.
وی در ادامه افزود: اکنون قیمت هر متر مربع یک واحد مسکونی نوساز در بهترین محله نیروی هوایی بین 4 میلیون تا 4 میلیون و 500 هزار تومان تعیین می‌شود در حالی که ارزش هر مترمربع ملک کلنگی بین 6 میلیون تا 7 میلیون تومان اعلام می‌شود.
ذوالفقاری تاکید کرد: با توجه به این قیمت‌ها مشخص است که سازنده‌ها برای ادامه فعالیت خود احساس ضرر و زیان می‌کنند به همین خاطر این روزها بیشتر سازنده‌ها به این مساله اشاره می‌کنند که تا قبل از شروع سال جدید باید نرخ‌های پیشنهادی فروش را افزایش دهند تا بتوانند به کار خود بدون دغدغه ادامه دهند و رشد قیمت زمین را جبران کنند.
این بنگاهدار پيش‌بيني کرد: خریداران در بازار مسکن آگاه باشند که قیمت فروش در یک تا دو ماه پایان سال با رشد همراه خواهد بود. البته هر سال قیمت املاک و مستغلات دچار نوسان می‌شوند، اما امسال ممکن است این میزان نوسان بیشتر از سال گذشته احساس شود.
علاوه براین مشاور املاک دیگری در منطقه دروس خاطرنشان کرد: 70 درصد از مالکان در بازار کلنگی فروشنده هستند، اما برخی از این دست فروشنده‌ها در مرحله پایانی معامله یکباره قیمت پیشنهادی خود را پس می‌گیرند و نرخ جدید و بالاتری را پیشنهاد می‌کنند!
وی آخرین نوسان قیمت در بازار املاک کلنگی را مربوط به اسفند سال پیش و فروردین سال جاری اعلام کرد.
البته بايد توجه داشت كه نرخ‌هاي پيشنهادي فروشندگان، نرخ مبادله شده نيست. از طرف ديگر به علت رشد چشمگير قيمت‌ها، بازار مسكن اكنون دچار ركود است و فروشندگان واقعي ناچار از ارائه تخفيف‌هاي قابل توجهي براي معامله هستند.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت