تلفن سایت

سهولت در دریافت وام‌های میلیاردی

تاریخ ۹ شهریور ۱۳۹۵

سهولت عجیب در اعطای وام‌های میلیاردی

معوقات بانکی و مالیاتی و چک برگشتی تاثیری بر دادن این وام‌ها ندارند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد سهولت در دریافت وام‌های میلیاردی توسط هفت هزار و 500 واحد صنعتی عنوان کرد: در این خصوص معوقات بانکی، عقب‌افتادگی مالیات، بدهی، چک برگشتی و معوقات تامین اجتماعی هیچ کدام تاثیری بر این وام ندارد.

این واحدها که عمدتا با مشکل نقدینگی مواجه هستند و در رابطه با بازار فروش مشکلی ندارند برای دریافت وام اعلام آمادگی کردند تا تسهیلات را بگیرند در این زمینه تقاضای واحدها در کارگروه و ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد. پس از بررسی های لازم این واحدها به نظام بانکی معرفی شدند و تا آخرین آمار اعلام شده بیش از چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی موفق شدند اولین قسط وام خود را دریافت کنند.

طبق مصوبات ۷۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در کشور از وام به میانگین یک میلیارد تومان بهره مند می شوند. خوشبختانه روند اخذ وام رو به سرعت دارد چرا که یکسری مکانیزم های خاص بر روی این وام در نظر گرفته شده است تا با سرعت بیشتری پرداخت شود در این خصوص معوقات بانکی، عقب افتادگی مالیات، بدهی، چک برگشتی و معوقات تامین اجتماعی هیچ کدام تاثیری بر این وام ندارد.

برخی از بانک‌ها برای وام‌های صنعتی و تولیدی، سپرده‌گذاری‌های اجباری و اعتبار سنجی دارند، در صورتی که این امر قانونی نیست و تخلف به شمار می‌رود.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت