تلفن سایت

ارتباط مستقیم بیش از ۴۰۰ شغل با حوزه مسکن

تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

ارتباط مستقیم بیش از 400 شغل با حوزه مسکن

محمد فیروزی با اشاره به رکودی که گریبان‌گیر بازار مسکن است عنوان کرد: بیش از 400 شغل مستقیما با حوزه مسکن سروکار دارند و اگر این حوزه فعال شود و از این حالت رکود خارج شود قطعا بسیاری از مجموعه‌های تولیدی دوباره آغاز به کار می‌کنند و این موضوع حتما به رونق اقتصادی نیز کمک خواهد کرد.

محمد فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عملکرد دولت در حوزه مسکن اظهار داشت: یک ‌باری که بر دوش دولت یازدهم بود، بحث اتمام تعهداتی بود که در حوزه مسکن مهر وجود داشت و این ‌بار را هم باید وزارت راه و شهرسازی به تنهایی به دوش می‌کشید.

وی افزود: با توجه به کمبود درآمدهایی که در حوزه عمرانی وجود دارد، دولت نتوانست طرح‌های جدیدی را برای مسکن‌دار کردن مردم اجرا کند اما به دنبال این است که پروژه‌هایی که روی زمین مانده و زمین‌گیر شده را اجرا کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به رکودی که گریبان‌گیر بازار مسکن است عنوان کرد: بیش از 400 شغل مستقیما با حوزه مسکن سروکار دارند و اگر این حوزه فعال شود و از این حالت رکود خارج شود قطعا بسیاری از مجموعه‌های تولیدی دوباره آغاز به کار می‌کنند و این موضوع حتما به رونق اقتصادی نیز کمک خواهد کرد.

فیروزی با بیان اینکه اگر دولت اهتمام ویژه‌ای نسبت به بازار مسکن داشته باشد، می‌تواند مشکل رکود این حوزه را حل و فصل کند گفت: طرح مسکن اجتماعی دولت در حد همان طرح باقی مانده و اتقاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه مسکن اظهار داشت: مجلس دهم و کمیسیون عمران مجلس دهم، باید نظارت قوی‌تری بر روی اجرای قوانین حوزه مسکن و ساخت‌و‌ساز داشته باشند و همچنان باید فعالیت‌های خودشان را به صورت تعاملی با وزارت‌خانه ادامه بدهند تا کمکی باشد برای بهبود وضعیت بازار مسکن و خروج این حوزه از رکود.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت