تلفن سایت

قیمت «۱۰۰ متری» در نقاط مختلف تهران

تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۱

قیمت «100 متری» در نقاط مختلف تهران

 اگرچه به دلیل کاهش قدرت خریداران و افزایش هزینه‌های سبد خانوار بسیاری از متقاضیان مصرفی این روزهای بازار خرید و فروش مسکن به دنبال واحدهای متراژ کوچک هستند، اما بخشی از بازار مصرفی مسکن نیز به دلیل افزایش بعد خانواده شان به جای واحدهای کوچک قبلی ترجیح می دهند به خانه‌های بزرگ تر از گذشته نقل مکان کنند. در این میان شاید گزینه «آپارتمان‌های 100 متری» برای تعداد بیشتری از خریداران مناسب باشد.

 

 

بررسی اوضاع قیمتی واحدهای 100 متری آماده فروش در بازار مسکن نشان می دهد میانگین قیمت پیشنهادی برای فروش از سوی مالکان برای هر متر مربع در این واحدهای نوساز سه میلیون تومان و برای واحدهای چند سال ساخت بین دو میلیون و 500 تا دو میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.
در میان لیست آپارتمان‌های 100 متری که برای فروش گذاشته شده‌اند «دنج بودن» محل قرارگیری آپارتمان در خیابان‌های فرعی به عنوان یکی از امتیازات ملک آماده فروش از سوی فروشنده عنوان شده است.
به عنوان مثال فروشنده آپارتمانی 100 متری در خیابان شریعتی دارا بودن کلیه امکانات و قرار گرفتن آن در یکی از خیابان‌های فرعی خیابان شریعتی را دو امتیاز مهم برای ملک خود برشمرده و آن را مترمربعی 4 میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است.
اما در مناطقی از شهر قیمت این دسته از آپارتمان‌ها قدری از نرخ میانگین فراتر قیمت‌گذاری شده‌اند.
به عنوان مثال مالک آپارتمانی نوساز در قیطریه واحد 100 متری خود را متر مربعی 6 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.
همچنین آپارتمان نوساز 100 متری دیگری در بلوار اوشان مترمربعی 6 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
در نواحی غرب تهران نیز میانگین قیمت‌های پیشنهادی مالکان برای واحدهای نوساز 100 متری مترمربعی 3 میلیون تا سه میلیون و 800 هزار تومان است.
برای مثال در منطقه جنت آباد خیابان چهار باغ واحدی 100 متری، متر مربعی سه میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
همچنین مالکی دیگر در حوالی خیابان اشرفی اصفهانی ملک نوساز خود را متر مربعی سه میلیون و 800 هزار تومان برای فروش گذاشته است.
100 متری‌های کلنگی
در میان آپارتمان‌های 100 متری با سابقه چند سال ساخت نیز قیمت‌های پیشنهادی مالکان بسته به منطقه قرارگیری ملک بین دو میلیون و 500 هزار تومان تا سه میلیون و 200 هزار تومان برای هر متر مربع را اعلام کرده‌اند.
به عنوان مثال آپارتمان 100 متری در بلوار فردوس با 16 سال سابقه ساخت متر مربعی دو میلیون و 500 هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده است.
علاوه بر این آپارتمان با 25 سال سابقه ساخت در سهروردی شمالی متری 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت گذاری شده است.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت