تلفن سایت

"تهران هم شبکه فاضلاب دارد"

تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

کارناوال بزرگ "تهران هم شبکه فاضلاب دارد" با حضور شهروندان تهرانی به ویژه خانواده‌های تهرانی در خیابان های ولیعصر، فلسطین، کارگر و جشن اختتامیه در مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس توسط شرکت فاضلاب تهران و با همکاری سازمان‌ مردم نهاد جمعیت حامیان زمین برگزار شد.
 به نقل از روابط عمومی شرکت فاضلاب تهران، مهندس اصغر ریاضتی مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران در این خصوص اظهار داشت: این کارناوال آموزشی- فرهنگی با حضور خانواده‌های تهرانی با هدف اطلاع رسانی از وجود و فوائد سیستم فاضلاب در شهر تهران و همچنین آگاه شدن شهروندان از پیامدهای دفع فاضلاب به روش های سنتی و نتیجتاً "تشویق و ترغیب مردم در جهت استفاده از این خدمات و فرهنگ‌سازی استفاده از شبکه فاضلاب بوده و مسیر‌های خیابان ولیعصر، میدان منیریه، میدان فاطمی، بلوار کشاورز و در ادامه استیج آموزشی، فرهنگی، تفریحی در مجموعه تفریحی در دریاچه شهدای خلیج فارس منطقه 22 برگزار شد.

وی به آشنایی شهروندان تهرانی از کارگاه‌های شرکت فاضلاب در سطح شهر در اجرای طرح فاضلاب تهران اشاره کرد و افزود: در این برنامه فرهنگی سعی بر آن شد تا به شهروندان تهرانی یادآوری شود که بخش عمده تهران دارای شبکه فاضلاب است و در حال تکمیل شدن می‌باشد و در مقطع کنونی، زمان آن فرارسیده است که شهروندان نسبت به اتصال منازل خود به شبکه فاضلاب شهری اقدام کنند و از این تاسیسات ایجاد شده با هزینه‌های سنگین ملی و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل شرکت فاضلاب در شرایط بسیار سخت استفاده بهینه نمایند.

ریاضتی افزود: این کارناوال آموزشی- فرهنگی با اجرای برنامه‌های نمایشی، مسابقه و اهداء جوایز همراه شد و خانواده‌های تهرانی با گردهمایی در مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس در خصوص تکمیل چرخه آب و فواید بهداشتی وصل بودن و مضرات متصل نبودن به شبکه فاضلاب و ... آشنا شدند.

وی ادامه داد: حرکت کارناوال "تهران هم شبکه فاضلاب دارد" به گونه‌ای بود که از میدان منیریه شروع شد و به خیابان ولیعصر وارد شدند و پس از طی مسافتی از میدان فاطمی، خیابان فلسطین، بلوار کشاورز، کارگر شمالی، نهایتاً "در مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس" جشنی با سرود و نمایش عروسکی در ارتباط با طرح فاضلاب تهران برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت فاضلاب تهران، دوچرخه سواران که عموماً "از گروه‌های مردم نهاد و دوستدار محیط‌زیست" بودند در این کارناوال آموزشی و فرهنگی با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «تهران هم شبکه فاضلاب دارد» ، «آب رفته برمی‌گرده!» ، «با وصل شدن به شبکه فاضلاب چرخه پاکیزگی را کامل کنیم» و «آینده من به چرخه فاضلاب وصل شده»، « حالا نوبت شماست » و « من وصل شده‌ام، شما چی؟» به حمایت از طرح فاضلاب تهران پرداختند.

نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت