تلفن سایت

فروش واحدهای مسکونی در منطقه غرب تهران

تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

گروهی از فعال‌ترین دلالان مسکن در امر فروش واحدهای مسکونی در منطقه غرب تهران به خصوص در محله پونک، حضور خود را در بازار معاملات مسکن تثبیت کرده‌اند. بررسی‌ها در بین آگهی‌های اعلام شده از سوی بنگاه‌های املاک در بازار فروش مسکن نشان می‌دهد که بخش عظیمی از فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن مربوط به واحدهای فروشی در غرب تهران است. شاید این ماجرا به نوعی رقابت در بین فعالان بازار مسکن در این بخش از تهران است!

طبق گفته اکثر مشاوران املاکی که در منطقه غرب تهران (پونک، جنت‌آباد، آیت‌الله کاشانی و... ) فعالیت می‌کنند، به دلیل ازدیاد بی‌رویه تعداد بنگاه‌های املاک، اغلب بنگاهداران املاک برای کسب درآمد بیشتر به رقابت با همکاران خود پرداخته‌اند.
 امروز عنوان آگهی فروش تعدادی از واحدهای مسکونی که برای خریداران ممکن است قابل توجه باشد را تشریح کرده است:

  به قیمت سال‌ها پیش‌خرید کنید
یک واحد 95 متری نوساز (کلید نخورده) با کلیه امکانات به صورت تک واحدی در خیابان ستارخان، متری 4 میلیون و 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

  یک خرید رویایی
فروشنده‌ای ارزش هر متر مربع از واحد 94 متری خود را به همراه پارکینگ و انباری 3 میلیون و 200 هزار تومان عنوان کرده است و البته عنوان کرده که واحدش را زیر قیمت و فوری به خریدار تحویل می‌دهد. واحد مذکور در خیابان جنت‌آباد (شاهین) واقع شده است.

  به قیمت توجه کنید
در خیابان کاشانی (کیهان) یک واحد مسکونی به متراژ 100 متر، خوش نقشه، 7 ساله با 20 متر تراس اختصاصی، متری 3 میلیون و 800 هزار تومان تعیین قیمت شده است.

  این آگهی باور نکردنی است
مشاور املاکی قیمت پیشنهادی فروش یک واحد مسکونی 85 متری در خیابان مرزداران را متری 5 میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرده و نقشه استثنایی و امکانات کامل را جزو خصوصیات این واحد خاطرنشان کرده است. 

  بشتابید (اکازیون) بشتابید
339 میلیون تومان به عنوان قیمت فروش واحدی 85 متری، نوساز با کلیه امکانات در خیابان طرشت اعلام شده است. فروشنده دلیل قیمت منصفانه واحدش را پول لازم بودن، اظهار کرده است.

  این آگهی تکرار نشدنی است
90 متر نوساز، فول امکانات، نور و نقشه بی‌نظیر، زیر قیمت منطقه، فقط 396 میلیون تومان، مضمون یک آگهی فروش در خیابان پیامبر(هجرت) است.

 
 
 





نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت