تلفن سایت

قیمت‌های خرید و فروش طی ۳ هفته

تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

طبق آخرین قیمت‌های خرید و فروش شده طی 3 هفته اخیر در بازار مسکن منطقه 6 تهران، بیشتر معاملات به واحدهای مسکونی چند سال ساخت و حتی به املاک کلنگی مربوط می‌شود.

این موضوع نشان می‌دهد که قدرت خرید متقاضیان در بازار مسکن با واحدهای نوساز و چند سال ساخت فاصله دارد و همین مساله باعث شده تا ملک‌هایی که از عمربنای کلنگی بهره‌مند هستند بیشتر مورد استقبال خریداران قرار بگیرند.
از سوی دیگر در بین واحدهای فروخته شده از ابتدای ماه جاری تا به امروز ، اغلب واحدها از متراژ متوسط برخوردار بوده‌اند البته همان‌طور که اشاره شد این واحدهای متراژ متوسط، نوساز یا تازه‌ساز نیستند.
خصوصیات معاملات مسکن چند روز اخیر  و همچنین جزئیات واحدهای فروخته شده در منطقه6 به‌عنوان منطقه مرکزی تهران، براساس اطلاعات درج شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران در چند روز گذشته، به این شرح است: 
فروشنده‌ای ملک مسکونی 150 متری خود را در خیابان قنبری واقع در خیابان یوسف‌آباد با قیمت قطعی متری 5 میلیون و 126 هزار تومان به خریدار واگذار کرده است. قدمت این ملک 44 سال است. 
همچنین در خیابان فاطمی، ملکی به متراژ 150 متر مربع ، 47 سال ساخت متری 8 میلیون و 466 هزار تومان به متقاضی عرضه شده است.
از طرف دیگر قیمت قطعی فروخته شده واحدی در خیابان امیرآباد (خیابان باباطاهر) به متراژ 101 متر که از 11 سال عمر بنا برخوردار است، 5 میلیون و 76 هزار تومان بوده است.
علاوه براین، خریداری واحد مسکونی 21 سال ساخت دلخواه خود را متری 4 میلیون و 409 هزار تومان خریداری کرده است. متراژ واحد مذکور 63 متر مربع و در خیابان فلسطین شمالی در محدوده خیابان انقلاب واقع شده است.
ستون امروز نبض بازار علاوه بر قیمت واحدها و ملک‌های مسکونی فروش رفته در منطقه 6 به معرفی تعدادی از واحدهای مسکونی آماده فروش که به تازگی به بازار فروش عرضه شده‌اند، پرداخته است.
برای مثال: واحدی به متراژ 143 متر مربع، 25 سال ساخت در حوالی میدان شعاع در خیابان قائم مقام، متری 4 میلیون و 755 هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده است.
همچنین در خیابان جمالزاده، 5 میلیون و 500 هزار تومان بابت  قیمت هر متر از یک واحد 94 متری 12 سال ساخت پیشنهاد شده که آماده فروش است.

 
 
 





نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت