تلفن سایت

ارزانترین خانه های تهران

تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

8 میلیون تومان قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از یک واحد مسکونی، اگرچه ممکن است از نظر برخی متقاضیان در بازار مسکن، نرخ بالایی باشد اما این میزان قیمت در برخی از محله‌های نیمه شمالی تهران نه تنها گران نیست بلکه واحدهایی که با این نرخ، ارزش‌گذاری شده‌اند به عنوان واحد ارزان قیمت هم به خریداران معرفی می‌شود.

همچون یک واحد مسکونی 70 متری 3 سال ساخت که ارزش هر متر مربع آن 8 میلیون تومان از سوی مالک پیشنهاد شده است. واحد مذکور به همراه کلیه امکانات در خیابان گلستان واقع در خیابان پاسداران به بازار فروش عرضه شده است.
طبق گفته کارشناسان مسکن نرخ این واحد مسکونی زیر قیمت منطقه است چراکه قیمت ارزنده هر متر مربع از واحد مشابه بین 8 میلیون و 368 هزار تا 9 میلیون و 488 هزار تومان است. همچنین در شمال تهران در یکی از فرعی‌های خیابان زعفرانیه  (شارستان) یک واحد مسکونی به متراژ 70 متر مربع 12 سال ساخت، متری 10 میلیون تومان برای فروش اعلام شده است. اما قیمت هر متر مربع چنین واحدی در خیابان زعفرانیه باید بین 13 میلیون و 266 هزار تا 15 میلیون و 356 هزار تومان باشد. در ستون امروز نبض بازار، واحدهای مسکونی 70 متری ارزان قیمت معرفی شده است.

 
 
 



منبع : دنیای اقتصاد


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت