تلفن سایت

کیسون از برنامه مسکن مهر پرند عقب نیست

تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۱

مدیرعامل کیسون :
کیسون از برنامه مسکن مهر پرند عقب نیست/تحویل 5هزار واحد در دی‌ماه

مدیرعامل کیسون با بیان اینکه این شرکت به هیچ وجه از زمان تحویل واحدهای مسکونی مهر در پرند عقب نیست، گفت: کیسون سعی خواهد کرد در اوایل دی‌ماه امسال 5 هزار واحد مسکونی مهر را در پرند تحویل دهد.

خبرگزاری فارس: کیسون از برنامه مسکن مهر پرند عقب نیست/تحویل 5هزار واحد در دی‌ماه

محمدرضا انصاری در پاسخ به این سؤال که مدیرعامل پرند از عقب‌ماندگی کیسون برای تحویل واحدهای مسکونی مهر خبر داده است،گفت : کیسون در شهر جدید پرند جزو فعالترین شرکت‌های ساخت‌وساز مسکن است و به هیچ وجه از برنامه‌ زمان‌بندی عقب نیست.

وی ادامه داد: روند ساخت مسکن مهر به هیچ وجه کنُد نیست،بنابراین از برنامه زمان‌بندی تحویل واحدهای مسکونی عقب نیستیم و سعی خواهیم کرد 5 هزار واحد مسکونی را در 10 دی ماه امسال تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه کمبود مصالح ساختمانی ما را اذیت می‌کند، گفت: قیمت واحدهای مسکونی کیسون نسبت به سایر پروژه ها 150 هزار تومان در هر متر مربع گران‌تر است.

انصاری در پاسخ به این سؤال که آیا نوسانات نرخ ارز بر تولید مسکن تأثیرگذار بوده است، گفت: نوسانات نرخ ارز مطمئناً بر گران شدن مصالح ساختمانی نیز تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: افزایش نرخ ارز باعث کمبود مصالح ساختمانی و گرانی آنها و موجب توقف برخی پروژه‌ها شده است.

مدیرعامل کیسون ادامه داد: طی ماه‌های گذشته هر کیلو میلگرد از 600 تومان به دو هزار و 300 تومان افزایش یافته است، بنابراین وقتی یک پروژه بزرگی که از میلگرد استفاده می‌کند هر کیلو 1000 تومان افزایش یابد مطمئناً هر متر مربع 35 هزار تومان افزایش می‌یابد.

انصاری در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از وضعیت ساخت‌وساز و قیمت مسکن در سال آینده چیست، گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت مسکن چگونه خواهد شد.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت