تلفن سایت

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن ۲۹ دی برگزار می‌شود

تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۱

با تقدیر از100 مدیر ماندگار در عرصه ساخت و ساز
نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن ۲۹ دی برگزار می‌شود

 نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن، انبوه سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمانی از 29 دی‌ماه لغایت دوم بهمن با دعوت از 15 کشور و 40 سرمایه‌گذار برتر خاورمیانه در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن ۲۹ دی برگزار می‌شود

  محمد هادی سیمی مدیر اجرایی این نمایشگاه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن، ترغیب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای حضور در بخش ساختمان ایران است، چرا که بخش مسکن در ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی اقتصاد کشور، کسب و کار و اشتغال نقش اساسی دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن از سال 87 آغاز شده است افزود: برای حضور در نمایشگاه مزبور از 40 سرمایه‌گذار برتر خاورمیانه و 15 کشور دعوت شده است.

سیمی گفت: در این نمایشگاه سعی خواهد شد تا سرمایه‌گذاران علاوه بر حضور در ایران و معرفی پروژه‌های خود، در ساخت مسکن در ایران و خارج از کشور نیز فعالیت کنند.

مدیر اجرایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در مسکن، انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برقراری اینگونه نمایشگاه‌ها کمک به معرفی تکنولوژی‌های نوین است،چرا که تمام کارشناسان معتقدند با سنتی سازی نمی‌توان بخش مسکن را به پیش برد و باید هر چه بهتر صنعتی‌سازی را به مردم و متخصصان معرفی کنیم.

سیمی گفت: در بخش جنبی این نمایشگاه، در کنفرانس با موضوع بررسی فرصت و چالش‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های سرمایه‌پذیر در بخش مسکن برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه از 100 مدیر ماندگار و موفق و فعال در عرصه ساختمان کشور تقدیر خواهد شد.

به گفته وی، کشورهایی از عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، روسیه، بلاروس، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، گرجستان، چین، مصر، لیبی و قطر برای حضور در نمایشگاه مزبور دعوت شده است.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت