تلفن سایت

آتلیه " معماری بدون پیش فرض "

تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۳

آتلیه " معماری بدون پیش فرض "
اولین دوره آتلیه های آزاد کانون معماران معاصر

آتلیه اول : علیرضا تغابنی ، محمدرضا قدوسی
آتلیه دوم : نشید نبیان ، رامبد ایلخانی

" آموزش معماری در ایران _ حداقل آنگونه که ما آموخته ایم_ بر اساس اصول و قوانینی شکل گرفت که گاه از اصول قدیمی ویترویوس بود و گاه از سبک های رایج مدرسه های معماری مانند باهاوس و بوزار نشأت می گرفت، گاه منطقی و گاه ایدئولوژیک، از اصلی ترین و بدیهی ترین قوانین حیات و زندگی در بین آن ها وجود داشت تا خرافات رایج.

استفاده از این اصول به عنوان خط کش معیار و موتور محرکه طراحی در بیشتر مواقع رو به استراتژی های مشخصی دارند یا حداقل دایره امکانات طراحی را محدود می کنند و به گونه های متعارف سازماندهی فضایی می انجامند.

استراتژی تعلیق این پیش فرض ها، یا تعویض اولویت آن ها، فضایی را به وجود می آورد تا اندیشه های تازه اجازه رشد و نمو یابند، اندیشه ها و راهکارهایی که تا قبل از این، در مراحل اولیه ی کار بر اساس دستگاه ارزشگذاری طراحان، نفی یا تضعیف می شده اند."

مهلت نهایی ارائه Portfolio تا پایان ساعت کاری 18 اسفند ماه 1393 می باشد. از داوطلبین تقاضا می گردد Portfolio ها در قالب 16 صفحه با فرمت PDF، به شکل ساده و گویا ارائه گردد. مصاحبه های حضوری در تاریخ 21 و 22 اسفند ماه در محل کانون معماران معاصربرگزار می گردد.

از علاقه مندان به شرکت در این دوره ها تقاضا می گردد فایل Portfolio شخصی خود را به آدرس زیر ارسال نمایند :
education@archca.com

جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کانون معماران معاصرتماس حاصل فرمائید :
88093255
88075268
88364974

برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر در سایت کانون معماران معاصر مراجعه کنید.
http://buff.ly/1E9ZHY6

 

نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت