تلفن سایت

بازار مسکن به کما رفت

تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۱

 

 

بازار مسکن به کما رفت
 
 

قیمت مسکن امروز در بازار تهران با افزایش روبه رو بود و این بازار همچنان در رکود انتظاری به سر می برد.

گزارشات میدانی از بازار مسکن حاکی از آن است که این بازار در طی چند وقت اخیر متاثر از نوسانات موجود در بازار ارز با نوسان قیمتی همراه بوده است. براساس این گزارش؛ یکی از بنگاهداران واقع در میدان ولیعصر با بیان اینکه قیمت مسکن نسبت به چند ماه گذشته با افزایش قیمت 30 درصدی روبه رو بوده است افزود: خرید و فروش در چند ماه گذشته بسیار راکد بوده و خریداران رغبتی برای خرید ندارند.

همچنین یکی دیگر از مشاوران املاک واقع در منطقه پونک با بیان اینکه قیمت مسکن در طی چند وقت اخیر افزایش داشته و پیش بینی کاهش قیمت دور از انتظار است افزود: بسیاری از مشتریان منتظر کاهش قیمت مسکن هستند ولی امکان کاهش قیمت مسکن به دلیل نوسانات بازار وجود ندارد. همچنین یکی دیگر بنگاه داران واقع در منطقه سهرودی با بیان اینکه قیمت واحد مسکونی در چند ماه گذشته 2 برابر شده است افزود: بازار مسکن در رکود شدیدی به سر می برد و هیچ کدام از خریداران به سمت خرید نمی روند.

یکی دیگراز فروشندگان در همین منطقه با بیان اینکه در طول یک سال گذشته قیمت آپارتمان از یک میلیون تومان به 6 میلیون تومان رسیده است افزود: در طول این مدت هیچ قرارداد خریدو یا فروش انجام نشده واین بازار در رکود شدید به سر می برد.

 

منطقه
 قیمت ملک
 متراژ
شهرک نفت
207 میلیون تومان
63 متر
شریعتی
225 میلیون تومان
65 متر
آپادانا
265 میلیون تومان
65 متر
ستارخان  
235 میلیون تومان
84 متر
مولوی
145 میلیون تومان
80متر
جنب شهرک اکباتان
230 میلیون تومان
86 متر
فردوس غرب
292 میلیون تومان
90 متر

 

 


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت