تلفن سایت

قربانی سهامداران پدیده شاندیز

تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۳

قربانی سهامداران پدیده شاندیز

یک هفته ای است که سهام پدیده شاندیز و پلمپ دفاتر فروش سهام آن شده نقل و نبات سایتهای خبری.

با تشکر از ورود دادستانی مشهد به این قضیه اما کاش کمی بی سرو صداتر به این داستان ورود می کردند که شوک اجتماعی و عدم اطمینان به تبلیغات تلویزیونی را بار نیاورد.

یک موضوع قابل طرح برای سهامداران شرکت پدیده شاندیز محفوظ است.

 با توجه به ماده 2 آئین قانون حمایت از پیش خریداران، کلیه سازندگان مکلفند طرح خود را جهت تأئید و دریافت مجوز انتشار آگهی پیش فروش به سازمان مسکن و شهرسازی استان مربوط تسلیم نمایند. و در صورت تأئید طرح، سازنده مجوز انتشار آگهی دریافت می دارد. و حتی سیستم های پرداختی مردم به سازنده از واسطه بانک مسکن عبور می کند و بنا به گزارش مهندس ناظر، بانک مسکن طبق پیشرفت فیزیکی پروژه ملزم به آزادسازی وجه در وجه سازنده می باشد.

طبق ماده 4 اصلاحیه دستور العمل موضوع ماده 8 آئین نامه اجرائی قانون حمایت از پیش خریداران، سازنده مکلف است در فرم آگهی پیش فروش ضمن درج شماره مجوز انتشار آگهی مواردی همچون حدود قیمت، محل، تعداد، زمان تحویل واحدها و سایر مشخصات عمومی طرح را قید نماید.

موضوع محکمه پسندی که سهامداران پدیده شاندیز می توانند مطرح نمایند این است که چرا صدا و سیما، تبلیغات شرکت پدیده شاندیز را بدون ارائه مجوزهای لازمه برای عموم به کرات به نمایش گذاشته است.

و در حقیقت معاون تبلیغاتی وقت صدا و سیما باید پاسخگو به خریداران سهام شرکت پدیده شاندیز باشد.

 جهت اخذ فایل pdfآئین نامه های نام بُرده، خوانندگان محترم می توانند آدرس ایمیل خود را در بخش نظرات خوانندگان بگذارند تا برای ایشان ایمیل شود.


 


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت