تلفن سایت

ساخت و سازهای غیرمجاز در کیش

تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۱

 

 

ساخت و سازهای غیرمجاز در کیش
 
سخنگوی قوه قضاییه در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره‌ی امکان تغییر حکم اعدام با اتهام موادمخدر و ساخت و ساز‌ها در منطقه آهوان کیش توضیحاتی را ارائه کرد.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود  با توجه به اینکه منطقه آهوان کیش به صورت شبانه تخریب شده و ساخت و سازهایی در آن صورت گرفته که این ساخت‌وسازها مربوط به شرکت اماراتی است که مالک این شرکت بارها اظهارات ضد ایرانی در خصوص جزایر سه‌گانه داشته است آیا دادستانی در این زمینه ورود کرده است و خواستار ارزیابی سخنگوی دستگاه قضایی در این باره شد که محسنی‌اژه‌ای در پاسخ تاکید کرد هر دو مورد در دستگاه قضایی مطرح شده است. بحثی که وجود دارد چگونگی بسته شدن قرارداد با آنها بوده که سازمان‌های ذیربط در حال بررسی این موضوع هستند که آیا چنین قراردادی درست بوده است یا خیر و یک بخش دیگر در مورد تخریب محیط زیست است و از هر دو جهت پرونده مفتوح است و امیدواریم آنچه که منافع کشور است منجر به حکم شود.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه حدود 12هزار متر مربع زمین‌های موقوفه در اطراف امام‌زاده زید خالی است که متولیان این امامزاده می‌خواهند از آن استفاده کنند اما نمی‌شود. آیا دستگاه قضایی در این خصوص ورود کرده است؟ تصریح کرد: زمین‌های اوقاف دارای متولی‌های خاص و عام هستند و آنها باید این موضوعات را دنبال کنند. در حال حاضر مسئولان ذی‌ربط به صورت جدی در حال پیگیری هستند و ما از منافع موقوفی دفاع می‌کنیم اما باید این را در نظر داشته باشیم که پرونده‌های وقف پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

 

 


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت