تلفن سایت

نظارت مضاعف بر نماهای ساختمان های تهران

تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۳

نظارت مضاعف بر نماهای ساختمان های تهران

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی سیما و منظر ساختمانی در شهر تهران گفت: صدور پروانه‌های ساخت‌وساز در پایتخت در کارگروهی ویژه در کمیسیون شهرسازی شورا بررسی می‌شود.
محمد سالاری با اشاره به توجه برنامه پنج ساله دوم شهرداري به سيما و منظر شهري گفت: یکی از برنامه‌هایی که طی ماه‌های گذشته در دست بررسی داشتیم، حساسیت برای ساماندهی سیما و منظر شهری پایتخت بود که سعی شد هم در متمم بودجه سال 92 و هم در بودجه سال 93 به آن توجه ویژه شود. 
وی ادامه داد: یکی از بحث‌هایی که مطرح است ورود به ساماندهی ساخت و ساز و نماهای ساختمان‌ها در مناطق مختلف تهران است که در این راستا قرار شد تا کارگروهی برای بررسی پروانه‌های ساخت و ساز در کمیسیون شهرسازی شورا در سال جدید شکل بگیرد. 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر نظارت مضاعف بر پروانه‌های ساخت و ساز مناطق مختلف شهرداری اضافه کرد: در این راستا هر ساخت و سازی که مغایر با دستورالعمل‌‌ها و مصوبات شورای شهر و طرح تفصیلی باشد در شورا ارائه خواهد شد و برای آن تصمیم‌گیری می‌شود. 
سالاری با تاکید بر اینکه مشکلات مختلف پایتخت در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی می‌شود، تصریح کرد: مشکلات شهر تهران با همکاری متقابل بین مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهر حل خواهد شد که امیدواریم در سال 93 مشکلات پایتخت کمتر شود و کیفیت زندگی بالاتر برود. 


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت