تلفن سایت

افتتاح حداقل ۸۵ هزار واحد مسكن مهر سال آينده خواهد بود

تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۹۱

 

رييس كانون انبوه‌سازان كشور:

افتتاح حداقل 85 هزار واحد مسكن مهر سال آينده خواهد بود


 

رييس كانون انبوه سازان كشور گفت: در صورت نبود مشكل و پيشرفت امور واحدهاي مسكوني مهر كه از سال قبل كار ساخت آنها آغاز شده است تا پايان امسال تحويل داده مي‌شوند.

 

ايرج رهبر در پاسخ به اين پرسش كه آيا بهره‌برداري از تمام طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال امكان پذير است؟ اظهار كرد: قراداد ساخت واحدهاي مسكن مهر در كل كشور يكساله است.

 

وي ادامه داد: آن دسته از واحدهاي مسكن مهر كه كار ساخت آنها از يك سال گذشته آغاز شده است را مي‌توان در صورت نبود مشكل تا پايان سال جاري تحويل داد. اما واحدهايي كه كار ساخت آنها كمتر از يك سال است كه شروع شده را نمي‌توان امسال تحويل داد.

 

رييس كانون انبوه سازان كشور خاطر نشان كرد: در كشور هستند واحدهاي مسكوني مهر كه امسال كار ساخت آنها آغاز شده است، البته بيشترين تعداد آنها در استان تهران است.

 

رهبر افزود: 80 هزار واحد مسكوني مهر در شهرجديد پرديس و نيز 4400 واحد مسكن ويژه به عنوان مكمل طرح مسكن مهر، واحدهايي هستند كه امسال ساخت آنها آغاز شده است و به طور قطع سال آينده تحويل خواهند شد.

 

 چند روز پيش وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه دولت نهم و دهم بیش از چهار میلیون واحد مسکن مهر را در شهرها و روستاها کلید زد که یک میلیون و 860 هزار واحد آن در روستا و دو میلیون و 250 هزار مورد آن در شهرها قرار دارد، اظهار كرده بود: تاکنون یک میلیون و 760 هزار مسکن مهر در کشور افتتاح شده و تا پایان سال آتی همه طرح‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

 


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت