تلفن سایت

لیست قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران

تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۲

لیست قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران

به گفته برخي از بنگاهداران فعال در شرق تهران، افزایش وام خريد مسكن به 35 میلیون تومان در برخی محله‌ها بی‌تاثیر و در تعدادی از محله‌ها ممکن است باعث نوسان قیمت پیشنهادی فروش شود.
یکی از مشاوران املاک در تهرانپارس درباره تاثیر وام 35 میلیون تومانی بر قیمت واحدهای مسکونی و قدرت خرید متقاضیان گفت: بعید به نظر می‌رسد که 35 میلیون تومان باعث شود که قیمت فروش واحدهای مسکونی با نوسان به سمت افزایش رو‌به‌رو شود، چراکه در حال حاضر قیمت‌های پیشنهادی فروش به‌اندازه‌ای بالا است که متقاضیان در شرایط فعلی قدرت خرید ندارند.
از طرف دیگر 35 میلیون تومان وام مبلغ چشمگیری از قیمت فروش را فراهم نمی‌کند که این مساله موجب شود یکباره حجم عظیمی از خریداران راهی بازار خرید شوند، مگر اینکه عده‌ای برای خرید واحدهای متراژ کوچک (تا 50 متر)  به بازار مراجعه کنند.
از طرف دیگر، بنگاهداری در خیابان پیروزی نظری متفاوت نسبت به عقیده مشاور املاک فعال در تهرانپارس دارد.
وی براین باور است که با ارائه 35 میلیون تومان وام خرید مسکن قیمت واحدهای مسکونی با نوسان مواجه خواهد شد.
این بنگاهدار املاک تاکید کرد: از یک سو مدت زیادی است که بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می‌برد و از طرف دیگر، عده زیادی از مصرف‌کننده‌ها در بازار مسکن منتظر فرصت مناسب برای خرید هستند. حال که بازار چند ماهی است در رکود است و عده‌ای از فروشنده‌ها قیمت فروش واحدشان را کاهش داده‌اند و همچنین وام 20 میلیون تومانی به 35 میلیون تومان تبدیل شده است، فرصت مناسبی برای خرید تلقی می‌شود پس با این حساب افزایش قیمت فروش قابل پیش‌بینی است.
وی اظهار کرد: یکی دو هفته است که مراجعه به بازار خرید قوت گرفته است و اکثر خریدارانی که به دنبال واحدهای 30 تا 40 متری بودند، اکنون در جست‌وجوی واحدهای 40 تا 50 متری هستند.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت