تلفن سایت

تمديد اسم‌نويسی در «مسكن‌ويژه»

تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۱

شعب بانك‌مسكن تا تكميل ظرفيت براي پروژه 4500 واحدي تهرانسر، از تهراني‌‌ها ثبت‌نام مي‌كنند
در جلسه‌اي كه شنبه‌شب در وزارت راه‌وشهرسازي با حضور مسوولان طرح «مسكن‌‌شهرتهران» برگزار شد، مقرر شد ثبت‌نام از متقاضيان اين طرح (مسكن‌ويژه) كماكان در شعب بانك‌مسكن ادامه پيدا كند.

 ثبت‌نام از متقاضيان مسكن‌ويژه دو هفته پيش به مدت 15 روز در تهران آغاز شد اما در حالي كه 4500 واحدمسكوني در اين طرح براي پيش‌فروش ارائه شده بود، حدود 2500 نفر در بانك‌مسكن با پرداخت مبالغ اوليه 20ميليوني، اسم‌نويسي كردند.اين ميزان استقبال نصفه از طرح اكنون باعث تمديد مهلت ثبت‌نام شده است.
مسوولان طرح مسكن‌ويژه معتقدند: برخي تحولات اقتصادي در برخي بازارها از جمله افزايش قيمت سكه و ارز، بر بازار مسكن سايه انداخته و سرعت خريد يا پيش‌خريد مسكن در تهران را كاهش داده است كه اين اثرگذاري دامن پروژه مسكن‌ويژه را نيز گرفته است.
در عين حال اين اميدواري وجود دارد، در روزهاي آينده كساني كه در تهران فاقد مسكن هستند و قصد دارند واحدمسكوني پيش‌خريد كنند، از طريق ثبت‌نام و اسم‌نويسي در طرح مسكن‌ويژه اقدام كنند تا فاز اول اين طرح كه مدتي است در تهرانسر با ساخت 4500 واحدمسكوني شروع شده، به لحاظ متقاضي و تامين منابع مالي، با مشكل مواجه نشود.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت