تلفن سایت

قیمت واحدهای تجاری در استان البرز

تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۲

قیمت واحدهای تجاری در استان البرز

به تازگی در استان البرز تعداد محدودی از واحدهای تجاری و اداری (27 واحد تجاری و 5 واحد اداری) در دو مجتمع مرکز خرید برای مزایده عمومی، معرفی شده است.
یکی از امتیازهای این مزایده فروش شرایطی واحدها است که شرایط خرید را برای متقاضیان آسان کرده است.
طبق گفته مشاور فروش واحدهای مذکور، خریداران 50 درصد از ارزش واحد مورد نظر را به طور نقدی و مابقی مبلغ باقیمانده را یکساله با دو دوره 6 ماهه، پرداخت خواهند کرد. این دو مرکز خرید از امکاناتی همچون پله برقی، آسانسور شیشه‌ای نفربر و باربر برخوردار است و همچنین محوطه‌سازی هم برای پارکینگ مهیا شده است.
البته تعداد پارکینگی که برای واحدهای اداری و تجاری مزایده در نظر گرفته‌اند، برابر نیست و تعداد پارکینگ‌ها کمتر از واحدهای قابل مزایده است. علاوه براین قیمت پارکینگ از قیمت واحدها جدا در نظر گرفته شده است و قیمت پیشنهادی فروش پارکینگ بین 30 تا 32 میلیون تومان تعیین شده است که بازه قیمتی مربوط به دو مرکز خرید است.
بازه قیمتی هر متر مربع واحدهای تجاری و اداری یکی از این مراکز خرید بین 9 میلیون و 900 هزار تومان تا 21 میلیون و 800 هزار تومان عنوان شده است. همچنین 3 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان کمترین نرخ پیشنهادی فروش و 20 هزار و 400 هزار تومان به عنوان بالاترین نرخ پیشنهادی فروش، مربوط به بازه قیمتی واحدهای تجاری دیگر مرکز خرید است. به برندگان مزایده تذکر داده شده است که آنها حق فروش و واگذاری واحد تجاری را تحت هیچ شرایطی اعم از رسمی و غیررسمی، وکالتی، قولنامه‌ای و غیره تا زمان تسویه حساب نهایی با مالک مجتمع را ندارند.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت