تلفن سایت

خدمات نوين مهندسی فروش در بخش املاک و مستغلات

تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۲

خدمات نوين مهندسی فروش در بخش املاک و مستغلات
تجزيه و تحليل روندهای فروش آينده املاک و مستغلات

گروه بنگاه‌ها - شرکت مديريت سرمايه و ساخت سازه فرآيند آرين در اولين نمايشگاه املاک و مستغلات تهران، خدمات نوين مهندسي فروش در بخش املاک و مستغلات را به بازديدکنندگان و علاقه‌مندان به اين بخش ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی لیزینگ اقتصاد نوین، صادق مفيدي مديرعامل شرکت سازه فرآيند آرين، با بیان اینکه مقوله مهندسي فروش که از آن به عنوان علم نوظهور دهه‌هاي اخير ياد مي‌شود، گفت:همزمان با افزايش نقش تکنولوژي و ورود فناوري‌هاي جديد در توليد محصولات و خدمات از يک طرف و تنوع سلايق مصرف‌کنندگان و لزوم شناخت از نيازهاي آتي مشتريان و نحوه تغيير رفتار اين عزيزان از طرف ديگر، اهميت و نقش مهندسي فروش روز به روز بيشتر و بيشتر می‌شود، به طوري که توليدکنندگان کالا و خدمات در سراسر دنيا، بدون آشنایي به اين علم و عدم به کارگيري فنون مهندسي فروش امکان موفقيت و  استمرار فعاليت آنها تقريبا غيرممکن است.
مفيدي افزود: يک مهندسي فروش در بخش املاک و مستغلات علاوه بر اشراف فني نسبت به مباحث عمومي ساختمان و ساخت و ساز بايد از مهارت‌هاي عام فروش برخوردار باشد.
به گفته وی، یک مهندسی فروش باید توانایي تجزيه و تحليل بازار، عمليات رقبا و تجزيه و تحليل روندهاي فروش آينده املاک و مستغلات را داشته باشد.
وی تصریح کرد: یک مهندسی فروش توانایي شناخت و تجزيه و تحليل عوامل موثر بر بازار املاک و مستغلات را داشته باشد و بتواند  تاثير اين عوامل را در عرضه و تقاضا و نحوه قيمت‌گذاري محصولات در اين بخش منظور کند.
مدير عامل شرکت سازه فرآيند آرين با  ابراز رضايت از ميزان استقبال بازديدکنندگان از اولين نمايشگاه املاک و مستغلات، ابراز اميدواري کرد که اين نمايشگاه در سال‌هاي آتي در ابعاد وسيع‌تر و به صورت بين‌المللي برگزار ‌شود و توان اين بخش مهم از توليدات و محصولات که بسيار حائز اهميت است در معرض ديد عموم قرار بگيرد.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت