تلفن سایت

جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار زمین در لواسان

تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۲

جلوگیری از تصرف 100 هکتار زمین در لواسان

فرماندار شمیرانات گفت: عده‌ای قصد تصرف 100 هکتار از زمین‌های لواسان را داشتند که با همکاری دستگاه قضایی از این اقدام جلوگیری شد.
محمد لاریجانی درباره ساخت‌وسازهای غیرمجاز و زمین‌خواری‌هایی که در محدوده شهرستان شمیرانات انجام شده است توضیح داد: در سه سال گذشته هیچ گونه ساخت‌وساز غیرمجازی در محدوده شهرستان شمیرانات نداشته‌ایم و با تلاش دستگاه‌های قضایی و امنیتی برای دو هزار هکتار از زمین‌های تصرف شده در شهرستان شمیرانات سند به نام دولت گرفته شده است.
وی ادامه داد: 1800 هکتار از زمین‌های اوشان و فشم نیز که تصرف شده بود به نام دولت سند زده شده است و تنها 200 هکتار از زمین‌های تصرف شده برای رفع تصرف باقی مانده که پرونده این زمین‌ها نیز در دستگاه قضایی در حال بررسی است.
فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: روستایی به نام نصرت‌آباد در بخش لواسان توسط 140 خانوار تصرف شده بود که در سال گذشته این زمین‌ها رفع تصرف و به اهالی این روستا در پیشوای ورامین مسکن مهر داده شد.
لاریجانی افزود: با تلاش شهردار و شورای شهر لواسانات، نصرت‌آباد به منطقه گردشگری تبدیل می‌شود.
وی درباره پرونده زمین‌خواری که توسط رییس قوه قضائیه در حال بررسی است، گفت: 100 هکتار زمین در لواسان برای ساخت مسکن توسط عده‌ای تصرف شده است که این زمین به دلیل اینکه در حوزه آبریز و خارج از محدوده شهری است ساخت‌وساز  در آنجا ممنوع است.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت