تلفن سایت

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شورای شهر تهران

تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۲

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شورای شهر تهران

با انتخاب احمد مسجدجامعي به عنوان ریيس شوراي‌شهر تهران، برخي تحليلگران، پروژه رقابت بين كانديداهاي متقاضي نشستن بر صندلي شهردار تهران را تمام‌شده تلقي مي‌كنند و معتقدند، شهردار جديد از هم‌اكنون مشخص است و تنها گزينه مدنظر اصلاح‌طلبان شورا، يك‌شنبه آينده به عنوان شهردار معرفي خواهد شد.
اما در اين بين، برخي ديگر تعداد راي بالاي مرتضي طلايي نايب ریيس شوراي‌شهر در انتخابات روزسه‌شنبه را نشانه‌اي از پشتوانه قدرت جمعي طيف اصولگرا مي‌دانند و با همين استدلال، كماكان به انتخاب محمدباقر قاليباف اميد دارند.
روزگذشته در عين حال شنيده شد، محمدباقر قاليباف شهردار فعلي تهران -كه البته از ديروز به عنوان شهردار موقت تا زمان معرفي شهردار جديد تعيين شد- و محسن هاشمي به عنوان دو كانديداي نهايي ملاقات مشتركي با هم داشته‌اند و در اين جلسه خصوصي به توافقاتي نيز دست پيدا كرده‌اند.
همچنين شنيده‌ها حكايت از اختصاص يك ساختمان مجهز به محسن هاشمي براي پست دستيار ويژه در حوزه حمل‌ونقل و ترافيك دارد كه اگر اين موضوع صحت داشته باشد احتمال انتخاب قاليباف تقويت خواهد شد.
اعضاي جديد شوراي شهر تهران حداكثر 72 ساعت ديگر وقت دارند تا نسبت به تعيين شهردار جديد تهران با يكديگر به اجماع برسند. اجماعي كه گفته مي‌شود هم‌اكنون ساعت به ساعت به دليل موضع سست برخي اعضا، در حال تغيير است!


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت