تلفن سایت

قیمت خرید و فروش مسکن در بافتهای فرسوده تهران

تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲

قیمت خرید و فروش مسکن در بافتهای فرسوده تهران

 هنوز در برخی از محله‌های تهران قیمت پیشنهادی فروش واحدهای عرضه شده به بازار مسکن با قدرت خرید متقاضیان برابری می‌کند که محله باغ آذری جزو یکی از این محله‌ها است.
 در برخی از محله‌های تهران حجم اکثر فایل‌های فروش مربوط به املاک کلنگی یا قدیمی ساخت است. در چنین محله‌هایی تعداد واحدهای نوساز انگشت شمار است. مشاوران املاکی که در این دسته از محله‌ها مشغول به فعالیت هستند دلیل فرسوده بودن بافت محله‌های مذکور را عدم نقدینگی برای ساخت و کمبود توانایی مالی خریداران عنوان می‌کنند.
فعالان بازار مسکن در محدوده خیابان خزانه بخارایی ( باغ آذری ) در این باره اظهار کردند: در این بخش از تهران به علت وضعیت اقتصادی مالکان و خریداران واحد نوساز به ندرت در بازار فروش عرضه می‌شود، چرا که مالکانی که صاحب خانه‌های کلنگی هستند از قدرت مالی کافی برای نوسازی برخوردار نیستند. از طرف دیگر مشاوران املاک بر این مساله تاکید دارند به دلیل اینکه رشد قیمت‌ها در این منطقه بسیار کند و از سوی دیگر خواب سرمایه طولانی است، سازنده‌ها راغب به ساخت مشارکتی با مالکان نیستند. یکی از بنگاهداران مسکن در خیابان باغ آذری گفت: اگر ملکی نوسازی شود مالک از عرضه آن به بازار فروش خودداری می‌کند، چراکه خود مصرف‌کننده خواهد بود. طبق گفته دلالان بازار مسکن در خزانه بخارایی قیمت پیشنهادی آپارتمان نوساز در حوالی باغ آذری متری2 میلیون و 500 هزار تومان است.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت