تلفن سایت

شرایط پیش خرید مسکن مهر پردیس

تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲

شرایط پیش خرید مسکن مهر پردیس

شرکت عمران شهر جدید پردیس در تازه ترین اطلاعیه خود علاوه بر شروط قبلی، شرط‌های تازه‌ای برای پیش خریداران مسکن مهر تعیین کرده است.
شرکت عمران شهر جدید پردیس، در اطلاعیه خود آورده است: کسانی که برای انتخاب واحد دعوت می‌شوند، لازم است در زمان مراجعه علاوه بر اینکه مشمول شرایط اصلی برای احراز سکونت هستند، یکی از مدارک اصلی زیر را برای احراز 5 سال سابقه سکونت خود به همراه داشته و تحویل دهند.
شرایط اصلی برای احراز 5 سال سابقه سکونت تهران، ارائه یکی از مدارک 1- شناسنامه متقاضی و همسر و فرزند (چنانچه فرزند داشته باشد) و عقدنامه صادره از تهران. 2- نامه یکی از ارگان‌های دولتی مانند بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر نهادها مبنی بر تحت پوشش بودن متقاضی به مدت 5 سال از سال 88 تا 92. 3- ارائه حکم کارگزینی (حکم حقوقی) یا معرفی‌نامه معتبر از وزارتخانه، سازمان، نهاد و ادارات دولتی به مدت 5 سال. 4- بیمه از سال 88 تا 92، که در تهران باشد (ریز بیمه خدمات درمانی یا تامین اجتماعی ممهور به مهر بیمه مربوطه). 5- گواهی اشتغال به تحصیل فرزند از سال 88 تا 92 در تهران. 6- گواهی اشتغال به تحصیل متقاضی یا همسر در تهران از سال 88 تا 92 قابل ذکر است، با ارائه یکی از مدارک مذکور، تاییدیه‌ای صادر و در اختیار متقاضی قرار داده می‌شود. لازم است اصل تاییدیه تا زمان تحویل واحد، نزد متقاضی نگهداری شود. در دیگر موارد، فتوکپی آن تاییدیه ارائه شود.
بر اساس این اطلاعیه، چنانچه متقاضی نتواند یکی از شرایط اصلی برای احراز 5 سال سابقه سکونت در تهران را ارائه دهد، باید 5 مورد از موارد زیر را جهت طرح و تصمیم‌گیری در کمیسیون مربوطه تحویل دهد: 1- گواهینامه رانندگی موتور یا ماشین در تهران 2- عقدنامه تهران 3- کارت پایان خدمت در تهران 4- گواهی تحصیل متقاضی از سال 80 به بعد در تهران 5- فرزند متولد بین 1 تا 6 سال صادره از تهران 6- بیمه کمتر از 5 سال در تهران 7- سند خودرو(موتور یا ماشین) 8- سند موبایل 9- گردش حساب بانکی در تهران 10- گواهی تحصیلی همسر در تهران 11- یا هر مدرک معتبر دولتی که دلالت بر سکونت تهران داشته باشد.
متقاضی با تحویل مدارک فوق، لازم است کپی تمام صفحات شناسنامه خود و همسر را نیز ارائه دهد.
شرکت عمران شهر جدید پردیس در شرایطی پالایش مجدد پیش خریداران را در تازه‌ترین اطلاعیه خود مطرح کرده است که پیش خریداران تا زمان تحویل واحد و پالایش دوباره بخش قابل‌توجهی از قیمت مسکن مهر را به حساب دولت واریز کرده و دولت مسوول تحویل واحد به آنها است.
بنابراین این سوال ایجاد می‌شود که اگر در پالایش مجدد قبل از تحویل واحد، پیش خریداری مشمول دریافت مسکن مهر تشخیص داده نشود، تعهد دولت بابت واگذاری واحد وی چه خواهد شد؟


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت