تلفن سایت

آخرین سفر احمدی نژاد به شهر جدید پردیس

تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۲

آخرین سفر احمدی نژاد به شهر جدید پردیس

احمدي‌نژاد مقصد آخرين سفر، آخرين بازديد و آخرين حضور دولتي خود را به زمين‌هاي 99ساله در نقاط مسكن‌مهرنشين در اطراف تهران اختصاص داد.
رييس‌جمهور دولت دهم صبح ديروز با هلي‌كوپتر ابتدا به نزديكي پرند مسافرت كرد و در ميان عوامل ساخت مترو تهران-پرند حاضر شد و سپس به شهر جديد پرديس رفت تا آخرين توصيه‌ها به وزراي راه‌وشهرسازي و نيرو را بابت تكميل واحدهاي مسكوني‌مهر و تامين خدمات زيربنايي اين واحدها ارائه كند.
احمدي‌نژاد در اين دو سفر هيچ مصوبه‌اي نداشته و فقط توصيه‌هايي را خطاب به مسوولان و پيمانكاران ارائه كرده است.
درباره بازديد ديروز احمدي‌نژاد از شهر جديد پرديس، مديرعامل پرديس اعلام كرد: در اين بازديد افتتاحی صورت نگرفت و از روند ساخت واحدهای پردیس بازدید شد و برخی پیمانکاران بخشی از گزارش عملکردها را به رییس‌جمهور اعلام کردند. مهدي هدايت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آغاز تحویل 80 هزار واحد مسکن مهر پردیس از پاییز امسال خبر داد.
وی با اشاره به آغاز به ساخت بيش از 90 هزار واحد مسکن مهر پردیس از سال گذشته تاكنون گفت: تاکنون تعدادی از این واحدها به متقاضیان تحویل داده شده و واحدهای باقی‌مانده تا پایان سال تحویل داده می‌شود.
هدایت با بیان اینکه 93 هزار واحد مسکن مهر باید در شهر پردیس ساخته شود، افزود: 80 هزار واحد مسکن مهر پردیس از پاییز امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس یادآور شد: رییس‌جمهور ديروز در کنار بازدید از واحدهای مسکن مهر پردیس از آزادراه و تقاطع‌های این شهر بازدید کرد. صبح روز گذشته در جریان آخرین بازدید احمدی‌نژاد از پروژه مسکن مهر پردیس، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، سخنگوی دولت و استاندار تهران نیز حضور داشتند. همچنین با حضور احمدی‌نژاد، راه ورودی فازهای 9 و 11 مسکن مهر شهر جدید پردیس افتتاح شد.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت