تلفن سایت

فراخوان نمایشگاه روسیه فدراتیو – آستراخان ۹ لغایت ۱۱ مهر ماه

تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

                       برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، صدور خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات نفت و گاز  جمهوری اسلامی ایران و همایش روز  اقتصاد ملی ایران  IRAN ECONOMY F0RUM

روسیه فدراتیو آستراخان 9 لغایت 11 مهر ماه 1392 (1-3 OCT -  2013 )  

  با سلام و عرض ادب                                                                                                                                                             

  احتراماً به استحضار مي‌رساند، امور نمایشگاهی شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت با کسب مجوز از سازمان محترم توسعه تجارت ایران و با هماهنگی و مساعدت کنسولگری محترم ج. ا. ایران در آستراخان و همکاری اتاق محترم بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق محترم بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی رشت در نظر دارد نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان، تجهیزات نفت و گاز و خدمات فنی و مهندسی ج. ا. ایران را بهمراه برپایی همایش روز اقتصاد ملی ایران  با هدف توسعه و افزايش حجم صادرات غیر نفتی  کشور و به ­منظور امكان انجام مراودات و مبادلات تجاری فی مابین تجار و بازرگانان ایران و روسیه فدراتیو بویژه در منطقه جنوب روسیه و حاشیه رود ولگا برگزار نماید.

این نمایشگاه، با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی متشکل از سازمان­ها، شرکت­ها، موسسات، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان ایران در زمینه های صنعت ساختمان و سیمان ، رنگ ، کاشی و سرامیک ، شیشه ، سرویس های بهداشتی ، سنگ ، معادن ، خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات نفت وگاز در مساحتی بالغ بر 1000 متر مربع درمـحـل مجموعه نمایشگاهــی ستاره آستراخان برگزار خواهد گرديد.

لذا بدینوسیله از آن مقام محترم خواهشمند است پس از ملاحظه و مداقه اطلاعات پیوست، درصورت تمایل بحضور در نمایشگاه فوق­الاشاره و همایش روز اقتصاد ملی ایران  IRAN ECONOMY FORUM دستور فرمایید نسبت به ثبت نام و ارسال فرم ­مشارکت در نمایشگاه و پرداخت هزینه ­ها ، درزمان­بندی اعلام ­شده اقدامات لازم مبذول فرمایند تا تمهیدات مورد نظر صورت پذیرد.

 با عنایت به پیگیری های مکرر از سوی کنسولگری محترم جمهوری اسلامی ایران  و مقامات آستراخان در جهت تدارک برنامه ها و برگزاری نمایشگاه فوق الذکر و فضا و زمانبندی محدود موجود ،آخرین مهلت ثبت نام جهت حضور در نمایشگاه فوق الذکر بمنظور ارسال فرم اعلام مشارکت و واریز وجه فقط تا تاریخ20/5/92 بوده و غیر قابل تمدید می باشد . 

لطفاً در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، به سایت شرکت به آدرس www.parspegahtejarat.com و سایت سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس    http://fa.tpo.ir/UserFiles/File/FARAKHAN-ASTARAKHAN.pdf  مراجعه ویا با ستاد اجرایی نمایشگاه با تلفكس:

      6 و 44031745 - 44050820-44055077    خانم طالبی  تماس حاصل فرمایید.

                                                                                               

                                                                                                          با تقدیم احترامات


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت