تلفن سایت

بازار خرید و فروش واحد های مسکونی لوکس

تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۲

بازار خرید و فروش واحد های مسکونی لوکس در بالای شهر تهران

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی با ارزش میلیاردی پرداخته است که شواهد موجود در بازار خرید و فروش این دسته از واحدهای مسکونی لوکس نشان‌دهنده این مساله است که روز گذشته قیمت هر متر مربع از واحدهای مسکونی لوکس کمتر از 20 میلیون تومان اعلام شده‌اند، اما همچنان عده‌ای از دلالان در بازار مسکن این روزها سعی دارند تا اظهار کنند که قیمت متری اکثر واحدهای مسکونی نوساز در شمال تهران به بیش از مرز 20 میلیون تومان رسیده است که این موضوع بر اکثر فایل‌های فروشی دلالت می‌کند!
این روزها واحدهای مسکونی میلیاردی در منطقه یک تهران با عناوین این چنینی توصیف می‌شوند:
سوئیت رایگان، شیرآلات هوشمند، دیوارهای پارچه کوب، سنگ‌های زینتی از معادن برزیل، سقف بلند به همراه پلانی زیبا، باغ تابستانی با استخر در بام، سیستم کنترل هوشمند، نورپردازی سواروسکی، سینمای 4 بعدی، سالن اسکواش، والیبال، تنیس و بسکتبال، دید ابدی شهر، نقشه اروپایی، باغ پرندگان، یک طبقه پارکینگ اختصاصی، کارواش، ورودی مجزا، استخر شیشه‌ای، دستگیره‌های طلا، تراس مبله، خواب‌های مستر، لابی و مشاعات مجلل و غیره.
البته برخی از این واحدهای مسکونی علاوه بر این خصوصیات از قدرالسهم هم برخوردار هستند.
روز گذشته یک واحد مسکونی به متراژ 320 متر مربع در خیابان نیاوران، متری 18 میلیون تومان اعلام قیمت شده است و فروشنده عنوان کرده که قیمت پیشنهادی  فروش مقطوع است.
واحد مذکور به صورت تکواحدی در طبقه دوم و از کلیه امکانات و همچنین از 4 پارکینگ نیز بهره مند است.
علاوه براین در خیابان ولنجک، 13 میلیون تومان به عنوان قیمت هر متر مربع واحدی 320 متری از سوی مالک تعیین شده است.
طبق گفته مشاور مشتری یاب این فایل مسکونی، واحد مذکور کلید نخورده و در عمارتی لوکس است که از کلیه امکانات هم برخودار است.
از سوی دیگر در خیابان زینعلی در محدوده نیاوران فروشنده‌ای ارزش واحد 260 متری نوساز خود را متری 13 میلیون و 850 هزار تومان اعلام کرده است.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت