تلفن سایت

قیمت فروش املاک کلنگی در تهران

تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۲

قیمت فروش املاک کلنگی در تهران

با توجه به شرایط فعلی بازار مسکن چه از لحاظ خرید و فروش واحدهای مسکونی نوساز و چه از بابت قیمت املاک کلنگی، سازنده‌ها همچنان ترجیح می‌دهند به صورت مشارکت در ساخت در بازار فعالیت داشته باشند تا اینکه به طور شخصی ساخت‌ و ساز کنند.
از طرف دیگر این روزها همه بنگاهداران، بازار مسکن را از نظر نوسان قیمت‌ها به یک شکل توصیف نمی‌کنند: عده‌ای از مشاوران املاک معتقد هستند که بعد از انتخابات ریاست جمهوری، قیمت‌ها به میزان بسیار جزئی کاهش یافت، اما از سوی دیگر برخی از فعالان بازار مسکن براین باورند که قیمت‌ها در بازار کلنگی از ابتدای سال ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.
مالکان در ازای همراه شدن با سازنده‌ها دشواری ایجاد می‌کنند
یکی از بنگاهداران فعال در خیابان ستارخان گفت: در حال حاضر بازار خرید و فروش املاک کلنگی راکد است.
وی دلیل رکود را وضعیت اقتصادی مشاغل مرتبط با بازار مسکن عنوان کرد.
جاوید نوسانات قیمت در بازار املاک کلنگی را این چنین توضیح داد: بعد از جریان انتخابات که نوید ارزانی در بین مردم پیچید بازار مسکن با یک تلنگر کوچکی مواجه شد و قیمت‌ها به میزان اندکی با کاهش مواجه شد.
البته 100 درصد از واحدهای مسکونی فروشی با این نوسان قیمت رو‌به‌رو نشدند، اما به هر حال ارزانی نامحسوسی در بازار مشاهده شد.
این بنگاهدار مسکن تصریح کرد: با شرایط فعلی بازار ساخت‌وساز که سازنده‌ها به ساخت‌وساز مشارکتی رو آورده‌اند و حاضر شده‌اند با مالکان دست شراکت بدهند، مالکان در فرمول معامله به اصطلاح کارشکنی می‌کنند.
طبق گفته این بنگاهدار سازنده‌هایی که در خیابان ستارخان تصمیم دارند بدون مشارکت ساخت‌وساز  کنند دنبال املاک کلنگی 300 متری هستند.
وی خاطر نشان کرد: در هر منطقه‌ای سازنده‌ها بابت پیش پرداختی که در ابتدای پروژه به مالکان به عنوان مبلغ بلاعوض باید پرداخت کنند، طبق مبلغی که ارزنده آن منطقه است مبلغ بلاعوض را تعیین می‌کنند، اما عده‌ای از مالکان که تعدادشان هم کم نیست این روزها به حق خود یا بهتراست گفته شود به ارزش واحدشان در منطقه قانع نیستند رقم فرمول محاسبه ارزیابی واحدشان را با مناطق دیگر مقایسه می‌کنند.

 


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت