تلفن سایت

نرخ آپارتمان ها با شرایط رهن کامل

تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۲

نرخ آپارتمان ها با شرایط رهن کامل 

طی یکی دو روز گذشته، رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک اظهار کرده بود امیدوار است که همه صاحبان املاک تا حد امکان تلاش کنند قراردادهای اجاره مسکن را با مستاجران فعلی تمدید کنند.

کنایه مصطفی قلی خسروی نشان از وضعیت نابسامان نرخ‌های اجاره واحدهای مسکونی دارد که این روزها این ارقام عرضه شده به بازار اجاره اغلب مستاجران را سردرگم کرده است.

وی در ادامه تاکید کرده است امیدوار است که با تداوم گسترش ساخت مسکن استیجاری در سال‌های آینده بتوانند بازار اجاره مسکن را ساماندهی کنند و این موضوع نشان دهنده این مساله است که به موجران برای کاهش اجاره بها نمی‌توان امیدوار بود و بسنده کرد و دولت باید اقدامی جهت ارزانی نرخ‌های اجاره مسکن در نظر بگیرد.

این روزها برخی از بنگاهداران مسکن و از سوی دیگر عده‌ای از مستاجران براین امید هستند که با شروع تابستان بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی رونق بگیرد تا بلکه عده‌ای از خریداران به دلیل کمبود بودجه واحدهای خریداری شده خود را به بازار اجاره با شرایط رهن کامل عرضه کنند.

در حال حاضر در بین فایل‌های اجاره واحدهای مسکونی، فایل‌هایی به چشم می خورند که با شرایط رهن کامل و فوری به متقاضی واگذار خواهد شد.

عجله این دسته از مالکان و تاکید بر غیر قابل تبدیل بودن شرایط پرداخت اجاره حاکی از حضور مالکان پول لازم در بازار اجاره است. 

 


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت