تلفن سایت

استقبال کم از مسکن ویژه

تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۱

6 روز از ثبت‌نام گذشت
متقاضيان مسكن‌ويژه: فعلا 1700 نفر

مديركل سازمان مسكن‌وشهرسازي استان تهران اعلام كرد: طي هفته گذشته در مدت 6 روز ثبت‌نام از متقاضيان طرح مسكن‌ويژه، 1700 نفر با اسم‌نويسي در بانك‌مسكن مبلغ اوليه 20 ميليون تومان را پرداخت كردند.

تقي رضايي همچنين از ادامه ثبت‌نام در اين هفته براي بقيه متقاضيان و شروع فاز دوم ثبت‌نام تكميلي براي گروه اول از امروز خبر داد و گفت: اين افراد بايد از امروز با ورود به سامانه Tehran.maskanmehr.net تمامي اطلاعات خواسته‌شده در سامانه را تكميل كنند. وي به  افزود: پس از تکمیل اطلاعات، برای اینکه این اطلاعات خوداظهاری متقاضی منظور شود از نسخه پایانی پرینت بگیرند و پس از امضا و اثرانگشت آن را اسکن کرده و دوباره درسامانه قرار دهند. وی در خصوص موضوع مالکیت بعد از سال 84 افزود: متقاضیانی که از تاریخ 1 فروردین 84، مالکیتی به نام خود یا همسرشان داشته باشند یا اینکه نقل و انتقالی انجام داده باشند شامل اين طرح (مسکن ويژه شهر تهران) نمی‌شود.
رضایی تصریح کرد: حتی اگر هم‌اکنون مالکیت ساختمان برای آنها نباشد اما اگر وام مسکن به نام آنها بوده باشد یا اینکه نقل و انتقال را ثبت نکرده باشند نمی‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند زیرا برای ما مدرک مهم است و باید مدرک ارائه شده معتبر باشد.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت