تلفن سایت

نوسانات ارزی قیمت میلگرد را ۵۰ درصد گران کرد

تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱


http://www.bananews.ir/ريیس کانون سراسری انبوه سازان از افزایش 50 درصدی قیمت فولاد خبر داد و گفت: دیگر مصالح ساختمانی هم بین 15 تا 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

 ایرج رهبر با تایید افزایش قیمت مصالح ساختمانی اظهار كرد: فولاد در هفته‌های اخیر به دلیل نوسانات نرخ ارز 50 درصد گران شد و در دیگر مصالح ساختمانی هم افزایش 15 تا 25 درصدی داشتیم.

ريیس کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان اینکه نوسان نرخ ارز، حرکت بازار مسکن را کند می‌کند، بیان کرد: به دلیل نوسانات زیاد قیمت ارز، سرمایه‌گذاران نمی‌دانند که باید چه زمانی مصالح ساختمانی را خریداری کنند که همین موضوع، ساخت و ساز را با کندی مواجه می‌کند. رهبر تصریح کرد: سرمایه‌گذاران برای ساخت‌و‌ساز مردد هستند؛ برای همین برخی از آنها قبل از شروع ساخت وساز مصالح ساختمانی خود را تهیه کرده اند و بخشی هم که می‌خواهند در حین کار، این مصالح را تهیه کنند، نسبت به آینده نگران هستند. وی با اشاره به اینکه در نهایت افزایش هزینه‌ها بر قیمت نهایی مسکن تاثیر می‌گذارد، گفت: اما سازنده‌هایی که با قیمت مقطوع در پروژه‌های مسکن مهر فعال هستند، با مشکلاتی مواجه می‌شوند، زیرا با افزایش 50 درصدی قیمت مواد اولیه همچنان باید با نرخ ثابت 320 هزار تومان مسکن مهر بسازند.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت