تلفن سایت

کاهش اقساط و آورده مسکن ویژه

تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱

 

 
 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بعدی ثبت‌نام مسکن تهران مربوط به منطقه 22 با ساخت 12 هزار واحد مسکونی است که احتمالا آورده و اقساط آن کمتر از پروژه تهرانسر خواهد بود.

احمد اصغری مهرآبادی افزود: پروژه‌های زیادی برای ساخت مسکن ویژه در تهران تعریف شده است که یکی از این پروژه‌ها مربوط به منطقه 22 تهران با ساخت 12 هزار واحد مسکونی است. وی ادامه داد: شرایط پرداخت 5 مرحله‌ای آورده و ثبت‌نام برای پروژه مسکن منطقه 22 تهران نیز همانند شرایط پروژه 4400 واحدی تهرانسر است با این تفاوت که برخی واحدهای مسکونی در این منطقه احتمالا 75 متری خواهد بود تا پرداخت‌ها توسط متقاضیان واجد شرایط آسان‌تر باشد. مهرآبادی ادامه داد: مطمئنا با توجه به کوچک بودن واحدهای مسکونی منطقه 22 نسبت به پروژه تهرانسر اقساط آن نیز پایین‌تر خواهد بود.

*اقساط ماهانه پرداخت نشود فرد دیگری جایگزین خواهد شد

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که چنانچه متقاضیان مسکن ویژه تهران پس از دریافت واحدهای مسکونی خود نتوانند اقساط ماهانه یک میلیون تومانی را پرداخت کنند، چه برخوردی با آنها خواهد شد؟ تأکید کرد: با توجه به وجود قرارداد واگذاری و قید شدن تمام شرایط در آن قرارداد این واحدهای مسکونی در رهن بانک نخواهد رفت. وی اضافه کرد: بانک، کارگزار وزارت راه و شهرسازی می شود بنابراین اگر متقاضیان اقساط ماهانه خود را پرداخت نکنند پس از چندین نوبت اخطار، در نهایت فرد دیگری جایگزین متقاضی اول خواهد شد.

 


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت