تلفن سایت

پرداخت وام بانکی ارزان قیمت با شرایط آسان برای مقاوم‌سازی مسکن

تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲

پرداخت وام بانکی ارزان قیمت با شرایط آسان برای مقاوم‌سازی مسکن

شورای عالی مدیریت بحران تصويب كرد

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از احیای بندی از قانون مدیریت بحران خبر داد که طی آن دولت مکلف به ارائه تسهیلات بانکی به منظور نوسازی بافت‌های فرسوده خواهد بود. 

مرتضی اکبرپور معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: برابر قانون دولت مکلف است که به منظور بازسازی و جبران خسارات سوانح پیش‌بینی نشده مناطق آسیب دیده، از محل منابع قرض‌الحسنه، تسهیلات مورد نیاز آسیب‌دیدگان را با نرخ‌های ترجیحی مصوب از طریق سیستم بانکی بپردازد. 

او با بیان اینکه دستورالعمل این بند قانونی در آخرین جلسه شورای عالی مدیریت بحران کشور تصویب شده است، یادآور شد: بر این اساس دولت موظف است تسهیلات مقاوم‌سازی را از طریق سیستم بانکی و با شرایط مناسب در اختیار هموطنان قرار دهد. 

معاون سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: آیین‌نامه اجرایی این بند قانونی پیشنهادی شورای عالی مدیریت بحران برای این منظور تدوین و به هیات دولت ارسال شده است. اکبرپور با اشاره به اینکه در این آیین‌نامه بر ضرورت جهت‌دهی به منابع بانکی به سمت مقاوم‌سازی تاکید شده است، ادامه داد: پرداخت وام بانکی ارزان قیمت با شرایط آسان برای مقاوم‌سازی مسکن به‌ویژه به اقشار محروم و کم‌درآمد با استناد به این مصوبه در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت. 


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت