تلفن سایت

نقشه تدقیق طرح تفصیلی در راه است

تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۲

نقشه تدقیق طرح تفصیلی در راه است

مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران از تحقق 70 درصدی اهداف طرح تفصیلی جدید در سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر به دنبال اصلاح یا تغییر طرح تفصیلی نیستیم، بلکه نقشه طرح تفصیلی در حال تدقیق است.

مجید پاکساز مدیر کل طرح‌های شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با سایت اطلاع‌رسانی شهرداری تهران(سما) اظهار کرد: برنامه‌ای برای اصلاح یا تغییر طرح تفصیلی تهران وجود ندارد، اما چون بعد از اجرا مشکلاتی در طرح تفصیلی شناسایی شده است قصد داریم نقشه طرح تفصیلی را تدقیق کنیم.
او ادامه داد: بعد از شناسایی مشکلات، نقشه تدقیق طرح تفصیلی را آماده کرده و به کمیسیون ماده 5 ارسال کردیم. البته کمیسیون ماده 5 یک سری از توضیحات را پذیرفت، اما با بخشی از آن موافقت نکرد.
پاکساز تصریح کرد: تهیه حجم زیادی از اطلاعات شهری در راستای اجرای طرح تفصیلی به عنوان تحولی بزرگ در زمینه دانش شهری است. در همین راستا نیز در سال اول اجرای طرح تفصیلی، بیش از 70 درصد اهداف طرح تفصیلی محقق شد.
او به برنامه های بلند مدت اجرای طرح تفصیلی اشاره کرد و افزود: کیفی کردن موضوعات طرح‌های توسعه شهری و ارتقای اطلاعات در لایه‌های جدید تر طرح تفصیلی در ادامه اجرای طرح در دست انجام است.
پاکساز با تاکید بر اهمیت اجرای دقیق طرح تفصیلی تاکید کرد: طرح تفصیلی تهران با رویکردی واقع گرایانه تهیه شده است و حجم زیادی از اطلاعات شهری در این خصوص آماده شده است که این موضوع یک تحول بزرگ در زمینه دانش شهری محسوب می‌شود.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت